Abode pfd

• Torance

Heb een pdf file gedownload ca. 25 mb. Heb dit op mijn nokia n95 8gb geladen maar bij het openen geeft de n95 te kennen dat er te weinig geheugen is. Iemand een idee, heb nog zo'n 7 gb vrij geheugen.

Hoor het wel Torance

• Atlantyze

Waarschijnlijk heb je te weinig intern geheugen beschikbaar. Dan kan de processor van je nokia het bestand niet aan om te verwerken. Dit heeft overigens niets te maken met je vaste geheugen, dat staat los van het processorgeheugen.

• som

Je Nokia heeft 160 MB intern geheugen (waarschijnlijk) en je hebt nog 7 GB vrij als opslagruimte. Het bestand kan je daarom wel op je Nokia kopiëren, maar het is waarschijnlijk te groot om in het intern geheugen te worden geladen. De 160 MB worden namelijk ook voor de besturing van de telefoon en applicaties gebruikt.

Overigens heeft deze telefoon niet weinig werkgeheugen, maar het bestand wat je nu opent is zelfs voor sommige budget pc's al behoorlijk zwaar. Laat staan voor een telefoon.

Eventueel kan je het intern geheugen uitbreiden met maximaal 2 GB volgens de specificaties. Dat zou kunnen helpen.

• Torance

Het is een handleiding voor een HDD recorder. Vond het wel makelijk als ik die op mijn handy bij de hand had. Het is dus geen wet van meden en persen. Lees ik hem wel via de computer.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groetjes Torance