Onjuist factuur Ben

• Wim47

Mijn laatste factuur van Ben klopt grotendeels niet. Te hoge abonnementskosten en SMS kosten buiten de bundel die ik aantoonbaar niet gemaakt kan hebben. Zouden vanuit Canada en Engeland zijn terwijl ik daar in die periode nooit ben geweest. De servicedeskmedewerker reageerde met “Jammer voor u, pech gehad”.., Op een mail krijgen we geen reactie en op een brief gezonden naar Ben ook niet. Krijg de indruk dat ze of geheel doof zijn bij Ben of dat ze gewoon lak hebben aan de klanten. Het door hun berekende bedrag, ruim het dubbele van wat het zou moeten zijn, is van de week door hun van mijn rekening gehaald. Die heb ik natuurlijk teruggehaald (storneren), laat ze eerst maar eens met een correcte rekening komen.

Heeft iemand zoiets al eens bij de hand gehad en kan mij adviseren hoe te handelen om tot een goede oplossing te komen met Ben?

Alvast bedankt !!

• Sandra

hallo

mijn laatste factuur klopt ook niet ongeveer 8 x het gewone bedrag 94,– betaal 12,50 per maand ik heb ook natuurlijk gevraagd hoe dit kon maar nog geen antwoord.

ik heb een sms bundel met 1000 sms maar kom daar niet aan doe +/- 890 per maand of zo maar kijk wekelijks wat ik nog heb dus ook deze maand en op 26 november

had ik maar 726 sms verbruikt daarna nog een stuk of 80 verstuurd dus weer niet er over heen.

heb 75 bel minuten daar ga ik misschien 5 minuten overheen dus dat is het ook niet.Ik wil ook graag weten of iemand dit ook is overkomen.

Vraagje voor Wim47 hoe reageerde Ben dat je het heb laten storneren.

Hoor het graag.::o

• oneeye67

Snap best dat het frustrerend is en dat je boos bent, maar probeer het via een andere boeg. Pers ofzo ( radar, konsumentenbond etc) Het stroneren zou ik in eerste instantie ook gedaan hebben.

Maar je maakt het jezelf niet makkelijker op. Straks word je geregistreerd door hun als wanbetaler bij het BKR en geloof me daar wil je niet in komen te staan.

Spreek uit ervaring van dingen die ik 15 jaar geleden gedaan heb, en ben er pas sinds 5 maanden kompleet uit het systeem bij hun. (BKR)

Ondanks dat je gelijk hebt nooit achter blijven met betalen, het achtervolgt je je halve leven…

Geen leningen en/of hypotheek, zeker niet in deze tijden.

mvg, Oneeye

• Erik

Je kunt het via stichting De Ombudsman of Geschillencommissie Telecom proberen.

• N

Toevallig heb ik hetzelfde probleem met Ben.

Tijdens mijn laatste abbonoment periode geven zij aan dat ik voor 430 euro buiten mijn bundel heb gebeld :-|.

Na velen malen bellen geen vooruitgang geboekt.

Ik heb het gevoel, omdat ik mijn abbonoment sim only heb opgezegd, zij mij willen naaien!

• Dunga

Ik heb een 250 min bundel, maar na 90 minuten bellen geeft de factuur aan dat alle overige gesprekken Buiten de bundel is.

Nu mag ik BEN's 0900 nummer bellen voor 0,45 cent per minuut! Dit had ik aan zien komen - dat ik flink door Ben wordt genaaid!

• brooks.nl

je kunt ipv dat dure nummer ook 0348 466420 bellen. B)-

• vliegenderob

ook ik heb dat helaas meegemaakt, heb een sim only voor 500 minuten, ben daar ver onder gebleven maar toch wordt er ineens € 101 van mijn rekening afgeschreven, rekening leeg ook nog dus geen geld voor de rest van de maand. Natuurlijk gestorneerd maar wat dant. Waarschijnlijk dreigbrieven en afsluiten wat heel vervelend voor mij is, plus daarna mogelijke notatie bij BKR en Provitel, een soort BKR voor providers. Er zou eigenlijke een regeling moeten komen voor betwiste vorderingen, zoals dat normaal bij rechtzaken ook is maar dan zonder dat het nummer afgesloten wordt. we zullen maar weer zien! Een bijkomend vervelende situatie dat ik bij afsluiting niet meer kan internetbankieren. (ING)

• D.Lintvelt

Ook ik heb dit soort problemen.

Ik heb een sim only abo en moet 41 euro betalen voor sms-jes die ik nooit verstuurd heb ze worden verstuurd op vaste tijden, zelfs 's nachts, naar verschillende nummers en ook nog terwijl de mob. tel niet aanstaat.

Op mijn tel. is niets terug te vinden van deze sms-jes.

Commentaar van BEN is zoals te verwachten dat ik de software van mijn tel. moet updaten wel vreemd dat dezelfde tel. met de huidige software en een prepaidkaart nog nooit geen kuren heeft vertoond.

• dijkstra

ik heb ook dit meegemaakt had een rekening van 47,79

kreeg na veel emailen sturen bericht terug dat ik een 06 had gebeld nou ik weet niet waar naar toe . we gebruiken de tel alleen maar

voor nood gevallen.