navigeren met Nokia 5800

• B.H.

Ik heb sinds een week een Nokia 5800.

Hierop zit een trialversie van NokiaMaps. Kom er echter niet goed achter of ik nu na deze 7dagen dat de trialversie duurt mijn telefoon als navigatie kan gaan gebruiken?

Moet je hier voor gaan betalen? Of zijn er mensen hier op dit forum die tips/tricks hebben om gratis te kunnen navigeren met deze gsm?

• **josty**

na die 7 dagen moet je inderdaad ervoor gaan betalen,naar mijn weten was dit iets van 10 euro p/maand

als ik jou was zou ik even verder gaan kijken naar (gratis) alternatieven,aangezien er zat navigatieprogramma's zijn die met de interne gps samen kunnen werken

als je een beetje op internet rond kan speuren zijn er zat sites waar men gratis navigatieprogramma's kan scoren

meestal hoeft men zich dan alleen maar even gratis aan te melden,en dan even het forum door te zoeken

• B.H.

Als je zo'n gratis programma hebt moet je dan wel constant in verbinding staan via internet?

Anders wordt het natuurlijk toch nog best duur als je in het buitenland non-stop aan het internetten bent om je route te berekenen.

• **josty**

internet heb je niet nodig om te navigeren… :D,alleen je ingebouwde GPS reciever