Nee, weet eigenlijk niet, ben me aan het oriënteren. Ik weet niks van mobieltjes. Kunnen jullie wat raad geven?
Ik had een goede vaste KPN aansluiting maar ik ben zo stom geweest om die over te laten nemen door Ziggo omdat ik de plek van de aansluiting lelijk vond en er vanaf wou, met als gevolg dat wanneer je je telefoon het hardste nodig hebt (bij internetstoringen), hij het juist niet doet. Ik betaal wel een tientje ervoor, dus ik dacht dat het misschien een goed idee was om dat tientje uit te geven aan een mobiel abonnement. Prepay heb ik al, maar dat voldoet niet omdat ie heel snel leeg is en dan zit je alsnog met een niet-werkende verbinding op momenten dat je het het hardst nodig hebt. En je raadt het al: Ziggo verbinding heeft váák troubles.
Dus vragen:
- is dit een betrouwbare manier?
- wat is de levensduur van een mobieltje?
- als hij kapot is krijg je dan een nieuwe?
Ik zie prijzen van 300-400 euro per maand die heel normaal lijken te zijn *shock* maar ook dit abonnementje van 12,50, zij het voor 2 jaar: http://www.vodafone.nl/shop/handset/Telefoons/cat16170003/Nokia+3120/sku12290037 maar die heeft geen internet en het schermpje is petieterig.
Dus nog een vraag: wat is een goede voordelige betrouwbare mobiel met internet en een groot helder schermpje? En zij alle aanbieders even goed qua snelheid betrouwbaarheid enz.? Kan je internet ook bekijken op je eigen laptop?