Voordelig naar het buitenland bellen

• Jimmm

Beste Lezers,

ik ben al een tijdje aan het onderzoeken om goedkoop (met mijn gsm) naar het buitenland te bellen. Buitenland bedoel ik voornamelijk Duitsland en Turkije mee. En dan gaat het om een mobiele nummer dat ik bel (meestal).

Nu is mijn vraag of jullie al tips hebben voor het voordelig bellen naar het buitenland (eventueel naar Duistland/ Turkije of in het algemeen). Zelf kom ik na mijn onderzoek uit bij Chippie en dan met name de abonnementsvorm.

Vroeger heeft men veel zitten klagen over Chippie alleen nu lees ik vaak dat het bedrijf is veranderd (dat weet ik natuurlijk niet). Momenteel bel ik met lebara (prepaid) en daar krijg je gratis beltegoed, echter je bent er zo doorheen. Vandaag nog geen 2 minuten gebeld met een duitse mobiele nummer en bijna 1 euro afgeschreven. DUUR.

Heeft iemand ervaring met goedkoop bellen naar het buitenland, met je mobiel (Of via VOIP???) En heeft iemand nu meer ervaring met Chippie?

Thx. Jim

• Jorge

Je belt heel goedkoop naar het buitenland via www.televergelijk.nl dat is een vergelijkingssite en je kunt al vaak de hele wereld bellen vanaf 0, 1 en 2 cent p.m. alleen je eigen provider wil nog wel eens zijn zakken vullen.