N96 kapot na vastgelopen update

• Jog

Hallo,

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Nokia N96 en direct even een update via PC Suite laten draaien met de nieuwste firmware.

Blijkt de hele update vast de lopen en de N96 doet helemaal niks meer en wordt door PC Suite ook niet meer herkend.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet waar het aan ligt en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt!

• henk

Ik heb ook (andere) prbl gehad met de N96. Direct naar het KPN Business Center gegaan. Hou rekening met een lange wachttijd/reparatietijd (trek er even een paar uurtjes voor uit), maar ze verlenen een geweldige service en maken kosteloos alles weer in orde. De telef. helpdesk van KPN is 4x nix, maar het BC is wel degelijk zeer goed.

Indien mogelijk maak even een backup van je gegevens. Anders willen ze zelf dat ook nog daar voor je doen. Dus t komt allemaal goed. Me N96 draait nu weer helemaal top na 2e update bij het BC……en sneller dan voorheen.

• Erik

Ik weet niet of dat bij de N96 mogelijk is, maar heb je al een harde reset geprobeerd? Haal anders de accu eens uit de telefoon. Desnoods 1 of 2 dagen…

• Jog

Ben gister bij het Business Center geweest.

Inderdaad goeie service, maar helaas kregen ze hem niet meer aan de praat.

Ze gaven aan dat de telefoon was ‘dood geflasht’.

Dus ik ga hem alsnog terugsturen.

• Erik

Hmm, jammer. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat het onder garantie gerepareerd kan worden. Succes!!!