Ik wil niet spammen ofzo,
maar ik dacht,
voor iedereen die een specifieke vraag heeft over Nokia,
kan terecht op nokiaforum.123forum.nl
misschien kunnen we dan elkaars vragen beantwoorden.
Het is natuurlijk toch wel fijn (voor Nokiabezitters) dat er een speciaal op dát merk gericht prikbord is. Mijn probleem, waarop hier nog niemand het antwoord wist, is via dat andere prikbord opgelost! (tu)
Voor algemene vragen en opmerkingen blijf ik natuurlijk dit prikbord bezoeken. Al is het maar om te lezen wat er zich voordoet. En misschien kan ik ook wel eens iemand helpen.
Ik heb gisteren een back to basic Samsung C270 gekocht simlock vrij via Typhone. Op dit model zouden 40 beltonen op moeten zitten zowel polyfone, mp3 alswel real true beltonen…echter ik vind er maar 4…niet om aan te horen en polyfone. Dan weet ik niet de handsfree knop te vinden, zodat ik de telefoon op tafel kan laten liggen als ik word gebeld… dat zou er op moeten zitten volgens gebruiksaanwijzingen op verschillende sites…
Kan iemand mij vertellen hoe dit zit met deze telefoon?
azalaia
Zover ik weet is Igo tot dusver alleen werkend te krijgen op een gsm met windows mobile maar helaas nog niet op een gsm met symbian ondersteuning (N95,N96 etc etc)
Of deze fase nog wel in ontwikkeling is weet ik nog niet
Op internet is wel een bestand te vinden werkend voor de symbian maar trap hier niet in,grote kans dat je een virus binnenhaalt
Een goede optie hierop is Garmin Mobile,heb hem zelf ook al 1,5 jaar op mijn nokia n96 en het werkt perfect
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?