2 Uitgaves nokia 8850 gold edition?

• **josty**

Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een 2e nokia 8850 Gold Edition

Bij aankomst zag alles er hetzelfde uit als mijn 1e nokia 8850 GE,maar bij nader onderzoeken bleek er toch een verschil in te zitten

Degene die ik al had is in het engels,maar degene die ik pas heb gekocht betreft een chinese

De tekst op de doos is in het chinees en ook op de gsm zijn extra icoontjes op het toetsenbord zichtbaar

Links de chinese en rechts de engelse versie

Tevens staat er op de achterkant (binnenkant) van de chinese 8850 GE ‘made in korea’ en op die van de engelse versie ‘made by nokia’

Zijn er meerdere versies van de nokia 8850 GE op de markt gebracht…?Zo ja dan moet ik nog even verder zoeken voor me collectie :D

P.S. dit zijn NIET die imitatie versies die men nu op marktplaat ‘nieuw’ kan kopen,dit betreffen de originele.

Als men het verschil wil weten tussen een imitatie GE en een originele versie dan kan ik wel voor vergelijkingsfoto's zorgen

Mvg Joost

• murat

waar heb je de 8850 gekocht en hoeveel koste het?

• **josty**

in ieder geval niet van marktplaats,maar via connecties

de prijs die je voor deze type gsm moet betalen ligt redelijk ‘hoog’,maar ik vind het ze waard,en vooral als ze helemaal compleet zijn

• asmara

met interesse je foto`s zitten kijken, kun je mij vertellen waaraan je kunt zien hoe de imitaties eruit zien?

ik heb namelijk wel 2 originele nokia`s 8850 gold in mijn bezit.

inclusief doos, lader thuislader, tasje etc etc

groetjes

• **josty**

hoi asmara

sorry voor late reaktie,heb door een drukke periode over dit topic heengekeken

Aan het toestel zelf zie je nauwelijks verschil,aangezien ze tegenwoordig ook goede imitatie covers voor de 8850 hebben

je ziet het voornamelijk aan de buitenkant van de doos + inleg

deze 8850 op de link is een imitatie 8850 gold : http://link.marktplaats.nl/290626110

het verschil met deze doos en een doos van een originele 8850 gold edition is dat er op de voorkant van de doos onder de tekst : ‘nokia 8850’

met krulletters ‘the gold edtion’ staat geschreven en niet 1 of andere slappe tekst van ‘science and technology with artificial book’ of iets dergelijks

tevens is de inleg bij deze mitaties zwart wit,wat bij een echte gold edition natuurlijk goudkleurig is

tevens zit er op de sticker op de doos de tekst van merk telefoon ‘n8850 g.e.’ en op die van een imitatie staat er geen ‘g.e.’,maar dit hoeft niet persee zo te zijn

• Koper

Verkoop jij die nokia 8850 zo ja dan wil ik voor jou 40 euro kopen maar ik weet niet hoeveel jij wil

• **josty**

40 euro is prima,heb ook nog wel een n97 mini liggen compleet in doos,die krijg je er van mij gratis bij