Bellen in het O.V.

• Jorge

Ik erger me bijzonder over het vele en luide bellen in het O.V., van de meeste gesprekken kun je letterlijk alles verstaan en het lijkt er op dat sommigen het er ook om doen en ikzelf denk dat er bij zijn die alleen maar doen alsof ze bellen om hun eigen belangrijkheid te laten horen. In de bus heb je nog wel eens dat de chauffeur er een einde aan maakt. Er zou een geldboete op moeten staan.

:X

• **josty**

Ben ik ff blij dat ik nooit meer met het openbaar vervoer moet…in de trein is het al verboden volgens mij (of was dat met luide muziek?)

Weet niet of zoiets aan te kaarten is…laat staan waar,kan wel begrijpen dat het iritant is ja

• Erik

Het is in het OV verboden overlast te veroorzaken. Als passagiers telefoneren van mede-passagiers als irritant ervaren, is dit overlast en zal de betreffende vervoersmaatschappij maatregelen moeten nemen.

Als je met je voeten op de bank zit, word je daar ook op aangesproken en ik vind telefoneren irritanter dan wanneer iemand met zijn voeten op de bank zit…

• Hoekje58

Wie bepaalt of dit overlast is de een kan meer hebben dan de ander……

• Jorge

Dat is nu juist het probleem niet, het gaat om het telefoneren in het openbaar, het is prive en een ander is niet geinteresseerd in jouw gesprekken, hou het dus prive er zijn gelukkig al stilte coupe's en van mij mogen ze die uitbreiden.

8-)

• Erik

Het is gewoon een feit dat veel mensen bellen als overlast ervaren, dus hoef je die discussie niet nog eens opnieuw te beginnen!