Help welke gsm moet ik aanschaffen?

• B.

Ben bijna aan het einde van mijn gsm-abbonementsperiode dus wil mijn huidige abbonement gaan verlengen bij Vodafone.

Welke telefoon zouden jullie adviseren?

Mijn eisen:

* Wifi; want voor hobby/sport regelmatig in hotels/vliegvelden dus zou graag email/internetten op mijn gsm

* Graag ook een handige agenda functie die ook makkelijk met de laptop is te gebruiken

* Bij voorkeur touchscreen

Geef maar eens jullie tips/ervaringen

• Alfa33Gtv

Nokia N96/97? Of een samsung ultra touch 8300.

• **josty**

De keuze in gsms met deze functie is dezer dagen zo groot dat het toch meer aan de persoonlijke keus ligt van desbetreffend persoon

Hou je van een kleine gsm of grote gsm,1 met veel toetsen (bijv QWERTY toetsenbord of 1 met zoweinig mogelijk toetsen bijv wat jij zegt touchscreen),ben je merkgebonden?etc etc

Ik lees dat je regelmatig van het internet gebruik wilt maken dus ik zou een gsm nemen met een snelle internet verbinding…en zoals Alfa33Gtv adviseer ik je dan toch een nokia n96…de n97 ligt op dit moment nog een beetje duur in de markt en vooral bij een abbo betaal je je dan scheel aan de kosten.

Hou er rekening mee dat je op een vliegveld geen gebruik kan maken van WiFi/WLAN aangezien alle internetverbindingen op een vliegveld tegenwoordig beveiligd zijn

Tegenwoordig kun je bekant elke gsm laten synchroniseren met je laptop/pc om zo je agenda over te hevelen van het ene apparaat naar het andere

Dus kortom,ik sluit me toch aan bij Alfa33Gtv om een n96 aan te schaffen aangezien dit toch 1 van de beste toestellen is van nokia,met een zeer snelle internetverbinding,vraag me niet hoe het zit met andere merken aangezien ik hier geen ervaring mee heb

Maar zoals ik al eerder heb gezegd weet ik niet wat je voorkeuren zijn…er is immers zoveel aanbod tegenwoordig

• B.

Bedankt voor jullie reactie's;

Heb idd wel de voorkeur (na een tijdje te zijn overgestapt op Sony Ericsson) voor Nokia.

Wat zijn jullie ervaringen met de E-serie? E 71 of E 75?

Of mogelijk de 5800?

Kreeg hiervan namelijk een aanbieding van mijn aanbieder.

• **josty**

Aanbieding…aanbieding…ze zullen wel gewoon meer bonus ofzo krijgen naarmate ze meer van die toestellen slijten

Hoewel de E-serie op zich niet slecht is moet je wel rekening houden dat dit brede gsms zijn aangezien ze een QWERTY toetsenbord hebben

Ik zelf heb de E65i gehad maar toch besloten hem om te ruilen voor een n96 aangezien hij voor mij te breed was

Zo'n groot toetsenbord is op zich wel handig met smsen maar voor de rest vind ik het onhandig,maar deze keus vind ik persoonlijk

Persoonlijk heb ik geen ervaring met de E71 of E75 maar kijk eens op youtube of je daar een review van kunt bekijken,meeste is wel in het engels maar misschien zit er ook 1 in het nederlands bij…anders kun je ff kijken naar een review op www.nieuwemobiel.nl