De keuze in gsms met deze functie is dezer dagen zo groot dat het toch meer aan de persoonlijke keus ligt van desbetreffend persoon
Hou je van een kleine gsm of grote gsm,1 met veel toetsen (bijv QWERTY toetsenbord of 1 met zoweinig mogelijk toetsen bijv wat jij zegt touchscreen),ben je merkgebonden?etc etc
Ik lees dat je regelmatig van het internet gebruik wilt maken dus ik zou een gsm nemen met een snelle internet verbinding…en zoals Alfa33Gtv adviseer ik je dan toch een nokia n96…de n97 ligt op dit moment nog een beetje duur in de markt en vooral bij een abbo betaal je je dan scheel aan de kosten.
Hou er rekening mee dat je op een vliegveld geen gebruik kan maken van WiFi/WLAN aangezien alle internetverbindingen op een vliegveld tegenwoordig beveiligd zijn
Tegenwoordig kun je bekant elke gsm laten synchroniseren met je laptop/pc om zo je agenda over te hevelen van het ene apparaat naar het andere
Dus kortom,ik sluit me toch aan bij Alfa33Gtv om een n96 aan te schaffen aangezien dit toch 1 van de beste toestellen is van nokia,met een zeer snelle internetverbinding,vraag me niet hoe het zit met andere merken aangezien ik hier geen ervaring mee heb
Maar zoals ik al eerder heb gezegd weet ik niet wat je voorkeuren zijn…er is immers zoveel aanbod tegenwoordig