gesprekstijd Nokia of Samsung

• R.R.

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een Nokia of Samsung (eventueel Sony Ericsson) met een LANGE!!!!!!!!! gesprekstijd, op dit moment gebruik ik een Nokia 6300, deze is nog 3 uur bellen helemaal leeg!!

Zakelijk ben ik 4 tot 5 uur per dag aan de telefoon, 's avonds zou het fijn zijn om nog een paar smsjes te kunnen versturen en een paar korte gesprekjes te voeren.

Het enige wat er op de telefoon moet zitten is bleutooth..

Bedankt alvast voor de reactie's!

Gr. Roel

• Jeffrey

is dit wat 324 gesprekstijd en tot 300 uur standby?

http://www.kieskeurig.nl/gsm/nokia/7610_supernova/specificaties/281277/

• daphne2801

Nokia 5800 XpressMusic met 8.8 uur gesprekstijd

Nokia E71 met 10.5 uur gesprekstijd

Samsung G600 met 7 uur gesprekstijd

Samsung Allure met 7.6 uur gesprekstijd

• Gesp

Ik heb sinds kort een Nokia E71. Ik heb er nog weinig mee gebeld (ik bel überhaupt niet zo veel), maar wel twee dagen bijna onafgebroken zitten klooien om allerlei zaken in te stellen. Inclusief het uitzoeken van beltonen (die vragen, denk ik, veel stroom). De accu was aan het eind van die twee dagen nog maar half leeg.

Da's dus geen antwoord op je vraag over bellen, maar het is denk ik wel een aanwijzing dat de accu goed is. Dat had ik ook al gelezen op www.pdashop.nl

• Starbless

Het probleem met mobiele telefoons is dat deze te vaak even snel tussendoor word bij- opgeladen. En dit is funest voor de batterij. En ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor. Want dan kom ik thuis, of op de zaak met een paar streepjes. En dan hup aan de oplader. Terwijl de Nokia N96 het toch 4 uur met televisie moet uithouden. En zeker tussen de 6 en 8 uur met gesprekken…

• R.R.

Super bedankt voor jullie reactie's!!

Inderdaad vindt je op internet vaak gsm's met zoveel gesprekstijd..

Helaas blijkt dit in de praktijk altijd anders te zijn.. Zo had ik van iemand een Samsung S7350 geleend (3g e.d. uitgezet), deze

zou volgens de site een gesprekstijd van maximaal 6uur moeten hebben. De Samsung hield het inderdaad langer vol als mijn Nokia 6300.. maar rond het

avondeten om ongeveer 18:00uur begon ook de Samsung naar een infuus te snakken!!

Mijn voormalige Nokia 6230 en de voorganger 6100 konden toch écht een hele dag mee!

Om een lang verhaal kort te maken… bedankt voor jullie adviezen en misschien is de Nokia E71 een idee!

Mochten jullie nog meer suggesties hebben, hoor ik het graag!

• R.R.

Sorry Daphne maar de Samsung G600 heeft maar 3,5uur gesprekstijd!!