Vragen over Nokia E71

• bob

Jammer maar bedankt voor je reacte.

Andere vraag.

Op het moment dat het toestel iets wil ophalen of verzenden vraagt om een toegangspunt. Kan ik dan gewoon bv KPN / KPN Streaming / mobiel internet kiezen of dien ik zelf een toegangspunt op te zetten met mijn provider?

Dank

Bob

• bakker

Hallo

Ik heb even een vraag, als ik in mijn telefoonboek zit en heel snel naar benededen scroll dan zie je aan de linkerkant en rechterkant van de naam witte streepjes, is dit normaal?.

Groet

• mi

Ik heb deze telefoon van iemand gekregen, maar nu krijg ik al haar emails op deze telefoon. Hoe zorg ik ervoor dat ik haar emails niet meer kan zien?

Dat haar hele account zeg maar uit mijn mobiel is

(stap voor stap graag)

• Erik

Waarschijnlijk staan er nog meer instellingen van haar in. Misschien is het dan handiger om hem naar fabrieksinstellingen te resetten. Dan heb je een hele schone telefoon…

• Mike

Aha!

Ik kon mankeren niet vinden… eff aant puzzelle geweest maar weet het nu!

Bedankt(tu):D

• oneeye67

Your welcome (tu)

• daan

Mijn Nokia E71 gaat als ik gebeld wordt al na 3x bellen op de voicemail. Ik zou graag willen dat ie wat vaker overgaat voordat ie op de voicemail gaat. Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan instellen.

Bij voorbaat dank.

• K.H. van Veen

Ik heb een nokia E71.

als ik via het menu kaarten activeer en dan per auto activeer, kom ik bij selecteren. ik selecteer dan instellen als bestemming en hier zie ik dan geschiedenis. hierin staan allerlei routes.

Nu is mijn vraag hoe kan ik die verwijderen?

Groet Kasper

• ellis

Ik had een vraag,

ik ontvang van sommige mensen geen berichten, nu moet ik gefilterde berichten uitzetten, waar kan ik dit vinden?

Alvast bedankt

Ellis

• Marco

This was very helpful. Appreciate your insights and detailed explanation. Solar