Vragen over Nokia E71

• Gesp

Tot nog toe had ik een heel simpel mobieltje: ik kon bellen en SMS-sen, en verder niks. Nu heb ik me laten verleiden tot de aanschaf van een smart-phone (Nokia E71), maar het blijkt dat de telefoon smarter is dan ik: sommige dingen krijg ik niet voor elkaar. Ook niet met de gebruiksaanwijzing erbij.

Ik heb bijvoorbeeld 5 pogingen gedaan om m'n e-mail te configureren. Dat ging 5 keer mis, maar nu heb ik 5 niet werkende accounts.

Vraag 1 (als dit is opgelost heb ik nog meer vragen :D):

Hoe krijg ik die overtollige accounts weg? Ik kan nergens een “verwijderen”-optie voor die accounts vinden!

Bij voorbaat dank!

• Gesp

Vraag 1 heb ik inmiddels zelf opgelost. De gebruiksaanwijzing is van het soort dat je wel vaker tegenkomt: volkomen duidelijk voor wie het apparaat tóch al kent (zoals de schrijver van die gebruiksaanwijzing), maar met een te beperkt zoekwoordenregister voor de nieuwe gebruiker. Een doolhof dus, voor die onervaren gebruiker.

Vraag 2

Hoe kom je (zonder de wizzard te gebruiken) in het menu waar je alle e-mailinstellingen (inclusief de poorten) kunt opgeven?

• Fashion

Kan je mij misschien vertellen hoe je vraag 1 hebt opgelost, ik heb geen handleiding meer :(

• oneeye67

1) Open je berichten menu

2) Scroll naar de account die je wil verwijderen

3) Klik dan op optie's

4 ) Ga dan naar instellingen

5) Scroll naar e-mail

6) Tapblad openen

7) Naar de account scrollen die je wil verwijderen

8) Klik op opties en dan op verwijderen

Een heerlijk toestel, maar wel ff een doordenker ja hihihi….

Mvg, oneeye

• heleu

Als ik berichten krijg in mijn inbox, staat alles op achternaam.. hoe krijg ik dit op voornaam?

• oneeye67

1) open je kontaktpersonen

2) Klik links op optie's

3) scroll naar beneden tot je bij instellingen komt

4) Heb je naamweergave, daar kan je het instellen zoals je wilt.

suc6 oneeye

• San

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn berichten inbox in een keer kan legen?

duurt nog al ff als je alle 200 berichten een voor een moet verwijderen

thnx!

• oneeye67

Is dat nu zo moeilijk???? :(

Berichteninbox openen>opties>Markeringen aan>alle markeren>Opties>verwijderen…..

Voila…. B)

• bob

Hoi,

Ik heb een software update gedaan en nu zijn alle instellingen weg. Met name heb ik een probleem om mijn email weer in te stellen.

Mail kan ik niet ophalen. Laten we beginnen met de poort!? Wie weet de juiste poort nummers?

Hoor graag

B ob

• oneeye67

pffftttt… als het goed is hoort ie dat zelf in te stellen??

heb t toestel aan me zoon gegeven, heb nu een ander dus kan ik je zo 123 niet verder helpen, sorry.