waarschuwing speakers n96

• kai

mensen met een nokia n96 moeten goed opletten dat alle geluiden die ze downloaden niet teluid opgenomen zij of teschel zijn opgenomen .en bij het filmen mogen de geluiden niet tehard en schell zijn. b.v een motor met speciale uitlaat in een galmende ruimte met volgas,( bij mij motor van renee beneli) bij het afspelen van deze tonen kunnen de boxen gaan kraken waneer je geluid vol open staat.. dus opletten of de geluids opname niet tehoog is en bij afspelen altijd geluid halve volume zetten, mvg nokia bezitter

• **josty**

heb (nog) geen problemen ondervonden met krakende geluiden op me n96,misschien dat een volgende update een volumepreventie hiervoor heeft…?

ps. mochten je speakers gaan kraken dan valt dit gewoon onder je garantie,en dan wordt het gratis gemaakt,en ik denk dat meerdere toestellen dit probleem ook hebben aangezien sommige modellen (niet alleen nokia) ook een redelijk hoog geluidsniveau kunnen behalen

maar bedankt voor je waarschuwing

• oneeye67

Ben t met Josty eens, heb op me N 95 tot 2 x toe me speaker opgeblazen, en kosteloos gerepareerd. Me N 96 na 2 weken aan me zoon gegeven kon er nie aan wennen ;)

Mvg, Oneeye

• **josty**

hoezo niet aan wennen…beviel je er iets niet aan?

of ben je een kleiner model gewend?

• oneeye67

Hij was traag en liep vaak vast. Heb voor me zakelijke abbo een E 71 en die werkt perfect.

Bijkomend voordeel, heb nu een zoon die erg blij is :D hij heeft de 96 nu.

• **josty**

klopt mijn n96 was in het begin ook traag,update'je naar versie 20 en hij is nu sneller dan de n78 van me vriendin :D

en alle bugs zijn eruit gewerkt

• oneeye67

Ach, me zoon is er dik tevreden mee ;) en ik heb me ouwe vertrouwde N 95, zolang die t blijft doen vind ik t prima ;)

• **josty**

en toch zou ik je aanraden hem even te updaten naar versie 20,de accu houdt het ook veel langer vol dan voorheen en je krijgt dan ook de beschikking tot een n96-limited edition thema,plus alle effecten lopen veel vloeiender

• oneeye67

Zal hem wel n keer meenemen naar me werk snachts …. Tnx voor de info ;)