2 mobieljes op 1 abonnement?

• Sindy

Ik vraag me af of er een abonnement bestaat waar 2 mobieltjes op zitten.

Dan toch maar 1 abonnement.

• Erik

Volgens mij bedoel je een duosim. Volgens mij verkopen T-Mobile en Vodafone deze sims aan particulieren. Kijk even op hun websites.

• Sindy

Ik bedoel 1 gsm voor mij en 1 gsm voor mijn partner.

• Jorge

Google maar eens op 2 GSM's 1 nummer dan kom je het een en ander tegen, wordt wel moeilijk.

:P

• 3210

Ik denk dat jij op zoek bent naar 'n zogenaamde partnerkaart, oftewel 2 kaarten op een abonnement.

Deze vorm wordt o.a. uitgegeven door TrendCall, maar ook door enkele andere, zie voor TrendCall, zie: http://www.trendcall.com/NL/mobiel_partnerkaart.htm

Succes !

• Erik

Dit is hetzelfde wat ik al aangaf!

• berma

Ik ben op zoek naar een mobieltje die je zoals op een vaste lijn met een extra toestel op meerdere plaatsen kan opnemen.

We willen wel af van onze vaste lijn maar kunnen dan nog maar op een plaats de telefoon opnemen.

We hebben nu een pre pay mobieltje het zou handig zijn om dat in de kamer te laten staan en op meerdere plaatsen in huis een tweede of derde toestelletje te plaatsen zodat we niet steeds met dat dingetje rond hoeven te sjouwen.

Je hebt momenteel wel een tweede simkaart maar die kunnen niet tegelijkertijd aan staan.

Eventueel het mobieltje koppelen aan de huistelefoon lijn zou ook een oplossing zijn.

• de_gekste

dat heb ik bij telfort er komt 1 rekenig van mijn en me vriendin bij elkaar