Nokia Navigator 6110 en Nokia Navi 6210-6220

• nokiafreak

Beste lezers,

Momenteel heb ik de Nokia Navigator 6110 waar ik onwijs blij mee ben maar sinds ik een auto ongeluk heb gehad doen de rechtertoetsen van mijn gsm het heel slecht. Mijn gsm zat toen in mijn zak. Nu ben ik aan het orienteren naar een nieuwe toestel en ik zag op internet de Nokia Navi 6210 en 6220. Op mijn huidige gsm zit een NAVTEQ navigatie systeem die echt onwijs super is. Ik ben naar de gsm winkel gelopen en ik heb begrepen dat er een licentie gekocht moet worden van Nokia Maps bij de Nokia Navi 6210 en 6220. Mijn vraag aan jullie is, als ik mijn huidige sim card en 1gb kaart overplaats naar de NOKIA NAVI 6210 of 6220 zou dan de NAVTEQ NAVIGATIE van mijn 6110 in de nieuwe gsm automatisch worden overgezet ?

Misschien dat iemand daar antwoord op kan geven. Mijn navigatie zat namelijk al direct in mijn telefoon toen ik hem 2 jr geleden aanschaftte

Ik wacht jullei reaktie af ,

alvast thanx

• Uyar

Dag : Ik heb ook zelfde probleem, Wat je gedacht heeft, heb ik wel geprobeerd, helaas dat ‘t wisselen van betreffende navigatie kaart, geen zin heeft. wij moeten dus wel nieuwe licentie voor nieuwe navigatie software van Nokia 6210en 6220 aanschaffen, maar hoe (goedkoop en/of gratis) weet ik ook niet. Ik probeer ’t via internet nog te vinden. Als ik die kan vinden, hoor je nog van me. Groeten en succes.