Nokia E75 copper yellow: waar te koop?

• RECEP

Goedemiddag!

Vraagje: de E75 kan ik in het rood en zwart behoorlijk goed vinden, maar de goudkleurige versie niet. Heeft iemand hem ergens voorbij zien komen?

dank!

• Veeeerrr

Ja ik zit met hetzelfde probleem. Geen enkele winkel heeft die.

Komt deze later uit?

Groetjes!

• Storm

Beste mensen,

1) Hou ALLEMAAL het geld in je zakken, des te eerder komt die Copper wél in de winkel. De truc is deze: de telecomshops kopen zo groot mogelijk in, om de toestellen bij abonnementen e.d. zo goedkoop mogelijk (lees: met zoveel mogelijk winst) mee te leveren. Veiligste keuze, na de introductie, is zwart/zilver, altijd verkopende kleurencombi.

2) Daarbij is rood nu ook even erbij in de assortimenten genomen, om mensen, die EIGENLIJK géén zwarte willen, toch maar voorál iets te laten kopen/bestellen.

3) Vooralsnog is (vanuit Nokia en de telecombranche) bewust de introductiedatum van de Copper vaag gehouden (of ken jij wél iemand die het heeft gelezen?), omdat de intro van die kleur weer een run op de winkels zal veroorzaken (modekwestie). Dus: dán gaan mensen hun eigenlijk ongewenste, reeds gebruikte, zwarte en rode verkopen of inruilen op een Copper. Een marketingtechnische drietrapsraket dus eigenlijk.

!!!) Advies: blijf overal VRAGEN en koop nog niet, des te eerder beseft men waarmee het snelste omzet te halen valt (precies: door de Copper SPOEDIG te introduceren!)

Ik wacht af, samen met jullie!

• **josty**

uh ik zie hem daar op die link ook alleen maar leverbaar in zilver en rood hoor…of ik kijk verkeerd?