beste abbonement (verlenging) en webwinkel?

• fuipig

Ik ben ontzettend blij met mijn N95 die ik nu 2 jaar heb.

Ik ben wat minder blij met mijn orange abbonement.

Gelukkig loopt mijn abbonement af en kan ik switchen. Maar welk abbonement moet ik nemen?

Ik sms vaak (ongeveer 500 smsjes per maand) en ik bel weinig. Verder wil ik onbeperkt internetten en mijn nummer houden.

Welk abbonement en welke webwinkel kan ik het beste nemen?

• oneeye67

Tja welk abbonement je wilt is altijd persoonlijk…. Maar kijk hier maar is staan alles telefoons en abbo's overzichtelijk per provider. Enneh Orange houd op te bestaan word automatisch T-Mobile.

Ben ook tevree over me N 95 en heb me abbo verlengd met de N96, me N 95 aan me zoon gegeven ,maar na 3 weken toch maar omgeruild. Hij de 96 ik me vertrouwde 95.

Tja ik sms ook heel erg veel, en heb daarvoor speciaal een pre-pay kaart van Vodafone, voor €10 p.m kan ik 1000 sms jes versturen :P

oh ja de link naar de webwinkel ;)

http://www.gsmweb.nl/

Mvg, Oneeye

• wim4u

wat dacht je van een migratie van Orange naar T-mobile met een simonly relax 150 + 100 sms voor 7 euro per maand, na ingangsdatum verander je 100 sms naar 1000 sms voor een meerprijs van 2,45 per maand. internet kost 9,95 per maand. Dus 7+2,45 + 9,95= 19,40 euro per maand voor 150 belminuten +1000 sms + onbeperkt internet!

wim

• JoostN

Beste fuipig,

Je zou je abonnement kunnen verlengen, echter bestaat orange niet meer en is dat nu t-mobile. Als je telefoon nog goed is en deze nog een jaar wilt houden kun je ook kiezen voor een Sim Only Abonnement. op deze site Vergelijk Sim Only abonnementen vrij makkelijk.