T-Moblie kinder oplichters

• Sunny

Mijn dochter van 10 heeft in december een prepaid mobieltje bij de Makro gekocht voor 18,95 met gratis 15 euro beltegoed. Het beltegoed krijg je pas als je jezelf aanmeld op my-T-mobile.nl

Nu hebben we dat sinds december 2008 tientalle keren geprobeerd. Steeds krijgen we de melding “Er is een technische fout opgetreden. Je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken. Probeer het later nog eens.”

Nu horen we van een kennis dat hun dochter hetzelde meegemaakt heeft in september 2008.

Als je de “betaalde” servicelijn belt krijg je steeds te horen dat ze er niets aan kunnen doen.

Voor mijn gevoel is er geen technische storing maar is het gewoon beleid van T Mobile om beltegoed te beloven wat ze in werkelijkheid niet van plan zijn weg te geven.

Mobieltjes van 18,95 worden vooral gekocht door kinderen van 10-12 jaar. Die hebben voor 18,95 ooit een half jaar moeten sparen. Het is gewoon zielig dat T Mobile kinderen op moet lichten om haar bedrijf draaiende te houden. De makro moet ook maar eens goed nadenken of ze aan dit soort praktijken mee willen werken.

• oneeye67

Ik had een mobieltje voor €15 gekocht voor me zoon en aangemeld bij t-mobile.nl na 3 maanden wachten gebeld en toen stond het erop. Dus bij mij lukte het wel.

Ging om een tegoed van €10 die heeft ie gewoon gekregen. Was idd een storing want op zn aanmeldlijst stond dat het in verwerking is terwijl het er al stond.

Succes in ieder geval

Mvg, Oneeye

• T-Mobile Webcare

Hallo Sunny,

Uit je bericht begrijpen wij dat je problemen ondervindt met het aanvragen van het gratis T-Mobile PrePaid beltegoed. Door een technische storing verlopen de aanmeldingen voor T-Mobile Speciaal niet correct. Ik wil je daarom vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl zodat wij kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Kim - T-Mobile Klantenservice BV

• Zapata

Beetje jammer dat Suuny niet even laat weten of het nu is opgelost….

• Marly

Zal wel opgelost zijn, anders hadden we het allang gehoord.

Zoals gebruikelijk bij veel forumposters : veel geblaat en daarna hoor je niets meer.

• hans ose

cvbnj,mdsrgdxnhgh.ertuyufdhtlubvethc5ytfegvbnydefvwhgdrcwsdnlm-nb

lhgfgfd

+lkjhgfsaedfg

lkjhasrtyuiiuygfcdx vhtr7rfghdedhgr6yfd

kjhgdffghjk,ybtrd

• oneeye67

???????????????

:S