Mijn dochter van 10 heeft in december een prepaid mobieltje bij de Makro gekocht voor 18,95 met gratis 15 euro beltegoed. Het beltegoed krijg je pas als je jezelf aanmeld op my-T-mobile.nl
Nu hebben we dat sinds december 2008 tientalle keren geprobeerd. Steeds krijgen we de melding “Er is een technische fout opgetreden. Je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken. Probeer het later nog eens.”
Nu horen we van een kennis dat hun dochter hetzelde meegemaakt heeft in september 2008.
Als je de “betaalde” servicelijn belt krijg je steeds te horen dat ze er niets aan kunnen doen.
Voor mijn gevoel is er geen technische storing maar is het gewoon beleid van T Mobile om beltegoed te beloven wat ze in werkelijkheid niet van plan zijn weg te geven.
Mobieltjes van 18,95 worden vooral gekocht door kinderen van 10-12 jaar. Die hebben voor 18,95 ooit een half jaar moeten sparen. Het is gewoon zielig dat T Mobile kinderen op moet lichten om haar bedrijf draaiende te houden. De makro moet ook maar eens goed nadenken of ze aan dit soort praktijken mee willen werken.