van T mobile naar KPN?

• MarkB

Hallo,

Ik vroeg mij af of er mensen waren die van T-mobile naar kpn zijn gegaan.

De vraag is hoe dit bevalt

Ik heb op dit moment een aflopend abonnement bij T- mobile, wat mij in principe goed bevalt.

Altijd bereik, overzichtelijk en voor mij een comfortabel abonnement. alles wat je niet verbruikt blijft staan.

Nu wil ik een ander toestel. Een HTC touch md, in T-mobile termen een MDA.

Een verkoper van T for Telecom advisseerde mij om naar Vodafone of KPN te gaan. een van de voordelen van KPN zou zijn dat je ook ieder moment je abonnement aan zou kunnen passen.

T- mobile was de verkoper niet over te spreken. slechter bereik, en ook de MDA van T- mobile zou slechter zijn omdat zij deze niet op tijd zouden updaten.

Wat raden jullie mij aan?

Groeten, Mark

• oneeye67

Persoonlijk zeg ik NIET doen.

Mijn ervaring met KPN.

3 maanden terug wilde ik ook van TM overstappen naar KPN (hi) omdat de N96 goedkoper was en dat op 1 jaar ipv 2 jaar. Via e-mail aangevraagd, werd afgewezen, in de mail stond binnen 3 werkdagen krijgt u een brief met de reden van afwijzing. Moet de brief nog krijgen :(

Oktober vorig jaar Digitenne aangeschaft bij KPN met een kleine tuner voor op me laptop. Kosten €160. Men vertelde toen in de winkel dat ik binnen 8 weken €90 terug gestort zou krijgen.

Zijn nu een half jaar verder en meerdere mailtjes en telefoontjes verder maar heb me € 90 nog steeds niet, word vh kassie naar de muur gestuurd. Heb gedreigd met de pers ( Radar, kassa of SBS ) werd vandaag teruggebeld dat ze het gaan crediteren en dat duurt 6 tot 8 weken pfffff….

Dus voor mij geen KPN, tis dat ik TV nodig heb op me lapje anders had k me abbo allang opgezegd omdat ze hun kontrakt nie nakomen.

Sterkte met je keuze cq beslissing.

Oneeye

• brooks.nl

vaak is het ook nog zo dat men die operator aanbied die hun de hoogste bonus oplevert.

• Erik

Als jij geen problemen met T-Mobile hebt, zou ik lekker bij T-Mobile blijven als ik jou was. Ik heb de (on)nodige problemen met KPN gehad en op dit moment heb ik een probleem met Vodafone, omdat ze mijn mobiel internet naar een lagere snelheid hebben gezet zonder mij daarvan op de hoogte te brengen. Ik krijg van hun geen zinnige reactie.

Vodafone en KPN zijn niet gegarandeerd beter dan T-Mobile. Het enige nadeel wat ik met T-Mobile heb, is een slechter bereik met het mobiel internet.

• oneeye67

Nog geen idee hoe mobiel internet is via me gsm, dat gaat per 1 mei in.

Ik heb wel web n walk van TM al 1,5 jaar voor me lapje en me bereik is perfect, werk door heel NL en overal waar ik kom heb ik goed HSDPA bereik.

Helaas ga ik vanmiddag naar Belgie en dan kan ik niet internetten. Kan wel maar dan val ik buiten me bundel onbeperkt internetten in NL. Vorig jaar van geleerd :( betaalde ik per MB….. Me vrouw was niet blij zeg maar vd rekening ;)

• MarkB

Bedankt voor de reacties.

Heb mijn besluit genomen. Ik blijf bij T- mobile.

Zij hebben voor mij een fijn abonnement met twee jaar gratis internet.

ben al drie jaar klant van ze en nooit problemen gehad. waarom zou ik dan idd veranderen van provider????

Mark