LG KM900 Arena

• stefjuuh

Inmiddels al 2 dagen in het bezit van deze fantastische telefoon besteld op HI alszijnde de Armin van Buuren Edition: 16 GB .

Echter zijn er 2 dingen die bij mij niet werken.

LG geeft aan dat er divx bestanden afgespeeld kunnen worden. Nadat ik de video bestanden op de op cd megeleverde software codeer. Krijg ik echter de foutmelding dat het bestandtype niet ondersteund word. De lg viewty speelt deze bestanden wel af!? Daarnaast staat er het programma KPN op weg op geinstalleerd (een navigatieprogramma). Iedere keer word aangegeven dat er geen gps ontvangst is. Dit terwijl ik minimaal 15 minuten buiten rondloop.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

• Johan3214

Nee, ik heb hier geen ervaring mee.

• Arnie

Same here!

• Jeroen P.

op www.lgarena-km900.nl hebben verschillende mensen hem al in bezit en hun ervaring achter gelaten… Volgens mij heeft de LG Arena nog wat kinderziektes want ik hoor veel over vastlopers!

• soesa

Hallo Stefjuuh

Kyk eens by de revieuws van Kieskeurig.nl

Misschien dat je daar wat kunt vinden.

• Sherrif

Wat betreft de onvangst van GPS, kan ik je het volgende zeggen: Buiten gaan staan en lang genoeg laten wachten, misschien wel een half uur!

Vanaf de 1e keer geen problemen meer, ook erna niet!

Succes!

• Bijl

Ik heb dat probleem met KPN op weg ook ervaren. Wat nog meer mooi is aan KPN op weg, nou eigenlijkniet mooi, Na een paar dagen proberen moet je een abonnement nemen. Dat kost 7,50 euro per maand. Leuk dat het geinstaleerd is maar gratis is het dus niet. Er zit ook standaard Google maps op. Dit werkt wel. Ook in de auto. Je kan er een paar meter naast zitten, maar je komt wel op de paats van bestemming. Ik gebruik zelf Amaze navigatie en dat werkt wel goed, als je gps ontvangst hebt natuurlijk. Je vind dit op Amaze .nl en je kan het via je telefoon downloaden.

Succes en veel plezier met je telefoon.