Een gsm waar tomtom op kan

• Pabloman

ik heb onlangs een nokia e71 gekocht, omdat ik een nokia beller ben, en een zakelijke toestel wou, en een gps…..in eerste instantie zou hier tomtom op kunnen zei men…..maar het kan toch niet, of ik moest nog even wachtten

ik ben dus eigenlijk op zoek naar een toestel, liefst een nokia, waar tomtom WEL op werkt. Geen slide toestel. En de tomtom moet werken met de interne GPS

of moet ik toch over naar een ander toestel (ik heb ook de htc diamond, tomtom werkt perfect, alleen het is ECHT GEEN toestel voor mij) dus htc wordt hem niet, ik kan niet overweg met die touch gedoe

of de blackberry? maar volgens mij ook daar werkt de tomtom niet op ….heeft iemand advies???

• oneeye67

Tom Tom werkt op bijna geen enkele Nokia met interne GPS, daar is die te goed voor beveiligd.

Heb zelf TT op me N 95 gehad met een externe gpsmuis en dat werkte perfect.

Aangezien je zegt dat je de E 71 hebt, die heb ik sinds kort ook als zakelijk toestel, heb daar Route 66 bij meegeleverd gekregen en dat werkt wel perfect met de interne GPS, dus de enige aanrader die ik je kan geven is Route 66 erop zetten ipv Tom Tom.

mvg. Oneeye

• sp_gsm-games

HTC Tytnt II gaat prima

• oneeye67

Is geen Nokia :P

;)

• zackary

mc guider erop zetten, werkt perfect met interne gps. heb ik ook op me N95