Telfort mobiel waardeloos!

• bertttt

Telfort mobiel is waardeloos. Ik kan aanraden dat beslist niet te nemen.

Je kunt niet zien hoeveel belminuten je verbruikt hebt bij een abonnement

(wel met prepaid). Ze hebben de technologie er wel voor want Telfort is van

KPN. Misselijkmakend dus. Ordinaire truc om veel te verdienen.

Klantenservice mobiel is 30 cent per minuut. Waardeloos duur. Voicemailbox

doet het vaak niet…..enz. enz.

• Jipke frl

No problem, als je een telefoon hebt die je gesprekstijd bij houdt wat is er dan te zeiken?

alternatief nummer telfort: 0800-1707

• Jorge

Gezellig antwoord geef jij, moet jij niet naar het zeikforum?

• Jorge

Telfort staat nummer 1 op de klachtenlijst van Tros Radar.

• de_gekste

onzin

ik heb het ook en als je ff kijkt bij mij telfort op de site kan je zien wat je verbeld hen hoeveel smsjes en de rest en ook per gespreek kan je het nog eens zien

dus weet niet hoe je de bij komt

• SandraBolle

Hoi berttt, wellicht is het verstandig om dan gewoon over te stappen naar een andere provider en dan hopen dat het daar beter gaat. Maar bedankt voor de informatie.

• Suzanne

Ik bel al 3 jaar met Telfort mobiel (abo) als het niet langer is. En euhh, GEEN KLACHTEN. Overal bereik –ik woon in het noorden van Nederland–staat niet bekend als heel erg hoge dekkingsgraad—(netwerk KPN) maar heb door heel Nederland zeer goede dekking., lage abo kosten, rekening via internet. Let wel, ik werk zelf NIET bij Telfort, ik ken ook niemand die er werkt maar ik heb er geen klachten over. Wat jij bedoeld met de klachten bij TROSRADAR gaat over vast bellen en internet van Telfort. Daar had ik ook een klacht over en die hebben ze keurig opgelost.

Ik kan altijd over mijn voicemailbox beschikken en de klantenservice….die is inderdaad erg duur. Die bel ik dan ook niet. Als het al zou moeten dan bel ik ze op mijn werk.