Wie weet wat ik moet doen om mijn telefoonboek te kunnen ontvangen op mijn parrot?
Ik heb de nokia N95.
Groejes
dat is drama hoe je het zeg je kan via de site van nokia of ff hierzo zoeken naar de link een progie op je foon zetten die zet zo je nr over naar je parrot is ook makelijk als je nieuwe nr er bij heb staan
hierzo de link klik hier ff op en de link staat er naar nokia site waar dat programatje staat
Hallo,
Ik ben in het bezit van een N95 en sinds vrijdag heb ik een Parrot in mijn auto laten inbouwen. Nu lukt het mij echt met geen mogelijkheid om mijn telefoonboek te synchroniseren. Ik heb alles al geprobeerd. Ook wat hierboven als tip staat: contactpersonen, opties, markeren etc. Helaas lukt het uiteindelijk niet om verbinding te krijgen met de parrot terwijl hij gewoon aan staat!! Ik kan wel bellen via mijn telefoon en dan over de speaker. Helaas moet ik ook elke keer weer opnieuw de taal en volume etc instellen, dit is toch niet normaal?
Wie kan mij helpen?
Bedankt, groet Diana
Hoi Diana,
Ik denk dat je Parrot verkeerd is aangesloten als ik zo je verhaal lees dat je alles opnieuw in moet stellen.
Wat ik al vaak heb gelezen in rewiues is dat de 2 kabels voor vaste stroom en wisselstroom (contakt vd auto ) omgedraaid zijn. Als je die 2 kabels verwisseld zou het probleem opgelost moeten zijn wat de verbinding betreft met het paren van je gsm en de Parrot. Denk dat je contaktpersonen er dan ook in blijven zitten.
Nu reset de parrot zich elke keer als je je kontakt uitzet vd auto.
Hopelijk heb je hier wat aan?
Mvg, Oneeye
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?