N95 en parrot

• misty

Wie weet wat ik moet doen om mijn telefoonboek te kunnen ontvangen op mijn parrot?

Ik heb de nokia N95.

Groejes

• oneeye67

Je maakt eerst kontakt met je parrot dan ga je op je gsm naar:

* Contaktpersonen

* Optie's

* Markeringen

* Alle markeren

* Opties

* Visite kaartje verzenden

* parrot selecteren

* verzenden.

Heb mijn N 95, N 96 en de E 71 zo op me parrot gesynct ;)

Succes, Oneeye

• Mistyp

Het is gelukt.

Bedankt.

• oneeye67

Graag gedaan, daar doen we t toch voor ;)

• Moes

Werkt idd. perfect!!!!!

groetjes en bedankt

• huus

Op de n95 alle contactpersonen selecteren. vervolgens visite kaartje versturen seleceteren. dit doen via bluethoot . Je parrot selecteren en gaan. Dat moet het doen.

• de_gekste

huus dat is minder als je doe ik het neer gezet heb is veel makelijker ook als je je foon lijst aan gepast hebt

• Diana

Hallo,

Ik ben in het bezit van een N95 en sinds vrijdag heb ik een Parrot in mijn auto laten inbouwen. Nu lukt het mij echt met geen mogelijkheid om mijn telefoonboek te synchroniseren. Ik heb alles al geprobeerd. Ook wat hierboven als tip staat: contactpersonen, opties, markeren etc. Helaas lukt het uiteindelijk niet om verbinding te krijgen met de parrot terwijl hij gewoon aan staat!! Ik kan wel bellen via mijn telefoon en dan over de speaker. Helaas moet ik ook elke keer weer opnieuw de taal en volume etc instellen, dit is toch niet normaal?

Wie kan mij helpen?

Bedankt, groet Diana

• oneeye67

Hoi Diana,

Ik denk dat je Parrot verkeerd is aangesloten als ik zo je verhaal lees dat je alles opnieuw in moet stellen.

Wat ik al vaak heb gelezen in rewiues is dat de 2 kabels voor vaste stroom en wisselstroom (contakt vd auto ) omgedraaid zijn. Als je die 2 kabels verwisseld zou het probleem opgelost moeten zijn wat de verbinding betreft met het paren van je gsm en de Parrot. Denk dat je contaktpersonen er dan ook in blijven zitten.

Nu reset de parrot zich elke keer als je je kontakt uitzet vd auto.

Hopelijk heb je hier wat aan?

Mvg, Oneeye