oude koeien uit de sloot haal functie

• **josty**

nog iets waar ik me aan stoor is het topic van hieronder.dit topic is notabene 4 jaar oud en er kan nog gewoon op gereageerd worden!en daarbij komt dit topic nog eens bovenaan de lijst te staan!lekker onoverzichtelijk wordt het zo…

Of ben ik de enige die me hier druk om maakt :D

• brooks.nl

Nee, je bent niet de enige. Wat ook irritant is, is dat je niet alles op gelezen kunt zetten en zo enkel de nieuwe dingen ziet.

• Jipke frl

Dat is idd ook een irritant ding, markeer alles als gelezen staat onderaan, duis als er niks van je gading bij is moet en zul je naar onderen moeten scrollen om dit te doen, waarom niet gewoon bovenaan?

• de_gekste

er woord heel vaak gezegt en nou val dat hierzo gelukig mee maar gebruik eens de zoek funtie dat heeft die geen meschien ook gedaan en daar gepost

• Erik

Jawel, maar het probleem is dat dat bericht na de vernieuwing bovenaan komt te staan. Voorheen bleef het bericht gewoon onderaan op zijn eigen vaste stekkie staan!

• **josty**

en de meeste reakties op die antieke topics zijn 9 van de 10 keer nog van die reakties waarvan je denkt…wat moet ik hiermee

alleen om te jennen ofzo…?