forum update perikelen

• **josty**

Fijn dat men even op de hoogte wordt gesteld met het feit dat het forum een verandering ondergaat

Ik krijg mezelf ook niet meer ingelogd en men krijgt mijn hotmail adres ook niet meer in hun database gevonden

Nog meer veranderingen waar ik rekening mee moet houden?

Er kan nu gekozen worden of men de topics beknopt of uitgerekt wil bekijken,op zich wel goed idee om ruimte te besparen

maar doe mij maar uitgerekt,want dan kan ik zien wie als laatste heeft gereageerd op een topic

Voortaan heb ik liever dat men op de hoogte wordt gehouden alvorens men zo'n actie uitvoert…

Verders heb ik niks meer te klagen ;) en ziet het er wel aardig uit

• moros

Ik vind het helemaal niets, lelijk letters zijn te klein. geef mij het oude maar

• Fred Zoole

Ik vind het ook erg onoverzichtelijk, en oogt ook erg druk. Ik vond de “oude stijl” ook beter.

• oneeye67

Oke dan ik d8 dat het aan mijn lapje lag dat k niet in kon loggen.

Is idd erg onoverzichtelijk, maar nu met meer mogelijkheden qua lettertype's en dergelijke

• Jipke frl

Het caviaprikbord had deze opzet half december ergens al, eerst zo traag, wil je niet weten, de sloomste keutel ging er nog snel bij, wees blij dat dat hier niet het geval is.

Ben blij dat ons konijnprikje nog wel oude stijl is, zal ook wel niet lang meer duren denk ik.

• JeroenW

Voor de mensen van startpagina.

• ¤lindå¤

Vind het ook helemaal niks,sorry………..

• **josty**

waar dient die ‘mijn bestanden’ voor als je een profiel hebt aangemaakt?

kun je dan bestanden delen met andere leden?

• Erik

Ik vind dat het er gelikt uitziet. Alleen mogen van mij de letters ook wel wat groter, waardoor het er minder druk uitziet. Helaas is de lettergrootte niet in te stellen.

• Jorge

En wat ook vreemd is je kunt gewoon met iedere naam inloggen.