2Vragen over de n95

• DE_GEKSTE

hallo ik had 2 vraagjes

1 je kan als het goed is met je telefoon in iemand anders zijn telefoon kijken

dat deden we van de week ook met iemand maar die man kwamn uit tailand en had alles in het tai;s op zijn foon staan dus niet te lezen :)

maar hoe werkt dat bij de n95 hoe kan ik met mijn foon in iemand zijn foon kijken ik heb zitten kijken bij me bluetooth in stellingen maar kan het niet vinden

2kan je al je telefoon nr in 1 keer van je foon op je sim zetten?

bvd de_gekste

• oneeye67

Ha die gekste,

Vraag 1 is abacadabra, geen idee hoe dat kan

Vraag 2, daar kan ik je wel mee helpen, ga als volgt te werk.

* menu

* Contakten

* Opties

* Markeringen aan/uit.

* Selecteer alle markeren

* Optie's

* Kopieren

* naar sim geheugen.

Succes, oneeye

• de gekste

bedankt man ga ik ff doen

• oneeye67

graag gedaan

;)

• **josty**

1 kan wel ja,maar met een ‘hack’ programma voor bluetooth (te downloaden op dotsis.com)

de tegenpartij bij wie je wilt ‘inbreken’ moet wel akkoord hiervoor geven dus zo simpel gaat het niet,je kan niet onopgemerkt iemand smsjes lezen etc

volgens mij gaat dit bij een samsung gsm wel,aangezien die gsm al over deze ‘hack’functie beschikt…maar knoop me er niet aan op

• DE_GEKSTE

nee het is meer dat ik bij een maat in zijn foon kan kijken als we ff niets te doen hebben

maar bedankt

• DE_GEKSTE

je heb er ook 1 dat je gewoon zonder toesteming in iemand zijn foon kan kijken zijn 3 bestanden werkt dat ook??

ook op dat forum

• oneeye67

Hmmmm, kijk dan liever in de foon van n leuke dame :D

;)

• DE_GEKSTE

jij weet niet wat voor foto's hij in zijn foon heb staan ;):)

• oneeye67

Noop, maar weet uit ervaring wat voor fotos vrouwen op hun foon hebben staan ;)