Oproeptoon van LG KE 970 in de war

• Sip

Van de een op het andere moment (ik zou niet weten wat ik gedaan heb) is de oproeptoon (dus als ikzelf gebeld wordt) van personen die in het adresboek van de GSM staan en met nummerweergave bellen veranderd in een bijna onhoorbaar geluidje. Zij die niet in het telefoonboek staan of die anoniem bellen zijn wel goed. Nu is mijn vraag, is er iemand die weet wat er mis is? In het instructieboek is hier niks over te vinden.

• **josty**

waarschijnlijk heb je een keer je contactpersonen in 1 groep gedeeld en daarbij ook een aparte beltoon gegeven

(je kan een persoon in je gsm zo zetten dat je bij diegene -als hij belt- je een gepersonaliseerde beltoon afspeelt)

hoe je dit terugzet zou ik niet weten…maar dan weet je in ieder geval waar ongeveer je moet zoeken

athans ik denk dat dit het probleem is…anders zou ik het ook niet weten…misschien je gsm ff resetten

• Sip

Je zit heel dicht bij de waarheid. Ik had alle contactpersonen van de GSM naar de SIM gekopieerd zodat ze er dubbel opstonden. Het GSM geheugen leegmaken was de juiste remedie.

• **josty**

dan snap ik het probleem van het geluid nog steeds niet…misschien speelde je gsm de ringtone 2 keer tegelijk af…?

maarja het is opgelost…dus het zal wel :D