Sony Ericsson Xperia X1 & Horloge compatible?

• Andy

Hallo,

Ik heb een Sony Ericsson Xperia X1 besteld en ben benieuwd of één van de Sony Ericsson horloges hier compatible mee is. Iemand ervaringen?

• **josty**

ik neem aan van wel,neem dan wel op zijn minst de 150 versie,maar ik denk dat hij met de 200 versie zeker moet werken,aangezien die software helemaal geoptimaliseerd is en je daarbij ook meer mogelijkheid hebt dat je horloge je X1 herkent

snap eigenlijk het punt niet van die horloge…reik je hand iets verder en je hebt je gsm vast…misschien handig op vergaderingen ofzo en je hebt je gsm op profiel ‘stil’ staan,maar voor de rest heb je er geen bal aan

• JeroenW

Zijn er nou eindelijk horloge's dat je voor knight rider kan spelen ofzo?

• **josty**

als je gsm wielen zou hebben zou het niet veel schelen nee

• Tysz

Dat was de vraag toch niet, of het een nuttigge gadget is of niet.

Hoeveel van jullie dragen er niet een horloge, terwijl de mobiel ook de tijd aangeeft.

Nee klopt jij niet, maar anderen wel.

En hoeveel van jullie weten ook precies te vertelen wat een mobiel allemaal kan, terwijl je maar de helft gebruikt, ik ook hoor.

En als je persé wilt kan ik wel wat redenen bedenken hoor.

Fiets, motor, auto (niet iedereen heeft een mooie carkit, en rijden ook wel eens in een andere auto) en ja, met korte handschoenen kan dat op een motor.

Verschillende soorten werk kan het handig zijn, maar het kan ook nog zijn dat je het horloge mooi vindt.

Helaas kan ik geen zinnig antwoord geven op je vraag, omdat er bij al deze horloges alleen oudere types worden genoemd

• **josty**

zo'n horloge kan inderdaad tijdens het autorijden welliswaar handig zijn om te zien wie er belt…MITS het horloge niet alleen het gsm nummer afbeeld,maar ook de naam van degene die belt

Anders moet je weer op je gsm kijken van wie dat nummer is…zo heb je er natuurlijk ook niks aan,want niemand kent natuurlijk al de nummers van zijn contacten niet uit zijn hoofd