opsturen van kapot mobiel

• tamara

hbe mijn mobiel na eenmaand weer op moeten sturen kapot.

alleen hebben ze tegen mij gezegd 1 a 2 weken zou t duren

ben m nu al 4 weken kwijt.

is dat normaal ?

heb m via belcompany

• JeroenW

Jij mag geen hoofdletters en leestekens gebruiken van de dokter? Dit soort dingen gebeuren, wat zegt belcompany er van?

• **josty**

Het kan best zijn dat belcompany je gsm terug naar de fabrikant heeft moeten sturen aangezien ze het misschien zelf niet hebben kunnen maken of i.v.m. de garantietermijn,en in dat geval kan het best zijn dat je je gsm een maand of 1,5 kwijt bent,in het ergste geval wel 2 maanden!

Hier kunnen ze zelf ook ‘niks’ aan doen,maar dan moeten ze niet zeggen dat je hem 1 tot 2 weken kwijt bent,als ze niks waar kunnen maken

wat voor schade had je telefoon dan?

• Sip

Schade? Vroeger was het toverwoord om onder garantie uit te komen, waterschade, maar tegenwoordig noemen ze het val of stootschade. Reken er dus maar op dat je een ongerepareerd toestel terugkrijgt met een forse rekening voor onderzoekkosten.

• **josty**

hier moet ik je helaas gelijk in geven

alhoewel ze bij een service point hier minder moeilijk over doen dan bij een gsmwinkel (waar je die gsm hebt gekocht)

• tamara

nou t zit zo ik kan niemand horen al ik opneem en de andere kant hoort mij wel

ik hoor diegene wel als ik m op spieker zet

en jeroen w hou er toch is mee op nederlands wijsneus

ik vind t niet nodig al die tekens punt

• tamara

en trouwens hbe wel leestekens staan bril vergeten

t is toch leesbaar voor anderen in ieder geval

die helpen me tenminste

• zackary

Dan vinden anderen het niet nodig jouw reakties te ontcijferen.

Punt.

• **josty**

dan maken ze hem wel,want dan is het gewoon je luidsprekertje kapot

tip:blijf belcompany lastigvallen met bellen waar je gsm blijft…wedden dat je hem dan zo terug hebt

mensen met een grote mond hebben de halve wereld

• JeroenW

zalikdansdespatiesachterwegelaten

benikooknogsnellerklaar