Bluetooth oordopje's ...

• oneeye67

Het ene dopje is niet als het andere.

Vorige maand een Bl.tooth oordopje van Nokia gekocht, maar die kon me N 95 niet vinden, wel de nokia 7500 prismium van me werk.

Nu ik me N 96 heb kan die die ook niet vinden.

Nu kreeg me vrouw bij dr samsung Soul een bl.oordopje (niet dat ze m gebruikt :D ) dus ik kijken en jawel hij pakt me N 96 wel, dus die is geconfisceerd door mij.

Heel raar een Samsung oordopje pakt me Nokia N 96, en een Nokia oordopje pakt hem niet…. Waar zit t verschil dan in??? Bluetooth is Bluetooth, of toch weer niet????

Grtzz Oneeye

• Erik

Het is net als met jouw taalgebruik: als er maar een kleine afwijking is, wordt het moeilijk iets op elkaar af te stemmen of, zoals in het geval van jouw taalgebruik, elkaar te begrijpen.

me N 95 —> mijn N 95

dr —> d'r of haar

t —> het ('t)

me vrouw —> mijn vrouw

Het is net als in het verkeer: als iedereen zich aan zijn eigengemaakte regeltjes gaat houden, wordt het een enorme puinhoop. Zeker als iedereen ook nog denkt, dat hij/zij gelijk heeft (wat helaas veel te vaak gebeurt) terwijl de wet toch anders voorschrijft..

Als de fabrikanten zich niet nauwkeurig aan de gestelde normen houden of als de normen teveel afwijkingen toestaan, kan gebeuren wat jij beschrijft!

Misschien dat mijn bericht erg negatief is, maar ik wil wel even zeggen, dat ik de berichten van Oneeye67 graag lees. De GSM-kennis heeft hij! Bovendien weet ik dat hij van Joegoslavische komaf is en dat hij, op een paar taalkundige schoonheidsfoutjes na, het Nederlands goed beheerst!!!

Zijn vraag en zijn taalkundige schoonheidsfoutjes kon ik wel even leuk gebruiken om uit te leggen dat er in de communicatie wel eens iets fout kan gaan. Helaas is de techniek minder goed in staat om om te gaan met communicatiefouten dan het menselijke brein.

En dan nog dit: ik ben ook niet voutlos.

• **josty**

uh ik typ meestal ook zo,maar dit kan komen doordat:

a: ik brabander ben of

b: het makkelijker vind typen zo…dan ben ik eerder klaar :)

maar idd,dit bluetooth probleem heb ikzelf ook al eerder ondervonden

mijn bluetooth adapter wil me n96 ook vaak niet herkennen,de ene dag wel en de andere dag weer niet,had ik met me n95 ook…

maar start ik me pc opnieuw op dan vind hij hem 9 van de 10 keer wel (ken ook aan me pc liggen uiteraard)

bluetooth zal denk ik ook nooit zo geoptimaliseerd worden dat elk toestel erop afgestemt kan worden

by the way,ik vind zijn taalgebruik via internet anders perfekt hoor,menig mens van nederlands komaf durft het woord ‘geconfigsceerd’ niet een in hun mond te nemen,laat staan wat het betekent

:D

• oneeye67

Grinzzz, en dat voor een import Nederlander :D

tnx heren

;)

• oneeye67

oh ja

Geconfisceerd = in beslag genomen ;)

nie dat me vrouwtje er rouwig om is, toch geen benul wat ze ermee kan doen :D als dr gsm maar kan bellen en sms en is zei tevreden

• JeroenW

Weet niet waar dit opeens vandaan komt maar oneeye kan zovel de shift toets vinden als leestekens gebruiken, daar heb jij veel meer moeite mee.

• JeroenW

Dit hoor je vaker van nokia. Snap dat ook nooit, nokia dopjes op een nokia telefoon zou toch moeten werken.

• **josty**

?

heb je het tegen mij?

• Erik

Of tegen mij…?

• oneeye67

ja mijn idee Jeroen, maar ik blijf t een raar fenomeen vinden….

en eeuh, welke toets? :D

;)

Lighten up guy's it's all in the game