Beveiligingscode uitschakelen

• Wiren

Hallo,

Ik heb een Nokia 6300 en heb de beveilingscode ingesteld.

Echter vraagt ie de beveilingscode ook als ik bijvoorbeeld de automatische toetsenblokkering heb gedeactiveerd.

Hoe kan ik dit uitschakelen? Van de gebruikshandleiding wordt ik niet echt wijzer.

• oneeye67

Ken het toestel niet persoonlijk, maar lijkt me dat je het uit kan schakelen onder het kopje beveiliging waar je ook je pin code kan wijzigen. Daaronder zoeken en het toestel-code deactiveren

Gr, Oneeye

• Wiren

Dat is het punt, ik zie nergens waar dit weer uitgeschakeld kan worden.

• oneeye67

Nogmaals proberen ging net wat fout bij me i-net verbinding :(

Weet niet in hoezeer de menus gelijk lopen, op mijn N 96 is t als volgt.

* Menu

* Instrumenten

* Instellingen

* Algemeen

* Beveiliging

* telefoon en sim-kaart

Hopelijk heb je er wat aan, en anders zit het toch ergens in de instellingen onder t kopje Beveiliging.

Succes, Oneeye

• Wiren

Ok thnx! Ik ga het proberen en vergelijken met jou N96 menu.

• L

hallo ik heb een nokia N73 en ik heb een beveiligingscode gezet een tijdje terug en ben hem nu vergeten,hoe kan ik nu achterkomen wat die was?

• angela

wil je helpen om mij beveiligingscode te anulereren ?

kan nietop vrijgeven !!!! a u b help

• kabouter

hallo ik heb een lg ku990,nu ben ik mijn beveiligingscode kwijt.Mijn sim kaart code is goed maar hij vraag nog een code kan iemand mij helpen of moet ik naar de winkel

• danielle

kan iemand mij helpen ik heb een nokia weetniet welk nummer maar hij is uitgevalleen doordat de batarij leeg was en nu vraagt hij om een beveiligings code ik heb deze nog nooit in hoefen voeren en 12345 helpt niet weeten jullie iets?

• oneeye67

5x nul ??

Grtzz, Oneeye