Blackberry,Nokia,HTC ????

• The Bullmaster

IK heb de volgende keuzes maar weet niet wat de voor en nadelen zijn van de onderstaande toestelen en hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen wat af te wegen en welke er beter is en waarom.

Blackberry Storm 9500

HTC Touch Diamond 3700 NL

Nokia 5800 Music Experience

E-ten Glofiish DX900 NL

BlackBerry Bold 9000

Hoop op jullie expertise en hulp zodat ik een beter inzicht krijg in de bovengenoemde toestellen.

Mvg Jarno

• The Bullmaster

Ik ben nu in bezit van LG Viewty KU990 (wat een ramp is dat toestel) en van een Nokia 7710 touchscreen (waar helaas de accu het van begeven heeft) dit was echt een super GSM met oneindig veel mogelijkheden.

• brooks

het is wel handig om aan te geven wat jij belangrijk vind als het gaat om gsm's. je voorkomt daarmee dat er weer (ja helaas) een welles-nietes discussie over de verschillende merken.

wat vind jij belangrijk, wil je m gebruiken voor navigatie, muziek luisteren etc.

• The Bullmaster

Navigatie en Internet eventueel exel/office is 1 van de vereiste dingen twijfel erg omdat ik thuis (draadloos) netwerk heb.Muziek en fotografie is een tweede optie.

• JeroenW

Fotografie kun je beter een camera voor nemen

• The Bullmaster

daar heb je gelijk in daarom ook geen optie voor mij.

• Thomas

Heb zelf een HTC gehad, bediening viel me tegen omdat je altijd een pennetje nodig had. (denk dat ik te grote vingers heb). Blackberry Storm zou ik nemen als e-mail mijn voornaamste eis zou zijn van mijn telefoon. De recencies zijn niet al te lovend overigens.

Ik zelf zou (ik weet, ondanks ook hierover wat mindere recensies) voor de Nokia gaan.

Moet hier wel eerlijk bij zeggen, ben zwaar bevooroordeeld. Morgen heb ik de mijne in gebruik en zal dan deze reactie aanvullen met een stukje gebruikersinformatie.

Redenen voor de Nokia waren voor mij:

-WiFI!!!!!

-Touchscreen

-aGPS (al weet ik nog niet welke illegale versie ik erop ga zetten)

-Symbian (heerlijk!!!)

-uitbreiding geheugen tot 8gig

-en, 3,5 mm plug waardoor ik hem direct op mijn i-pod aansluiting in de auto kan aansluiten.

Succes met je keuze, ben benieuwd

• The Bullmaster

Dank je thomas, voor de informatie en ik ben reuze benieuwd naar jouw bevindingen over de Nokia ik ben zelf ook jaren gebruiker geweest van Nokia 7710 met touchscreen en ben helaas tot mijn grote spijt (accu kapot) over gestapt naar een LG Viewty wat ik bij nader inzien nooit had moeten doen.

Hoop dat dit toestel postieve punten heeft en goed werkt en vooral vriendelijk zoals het altijd met nokia is.

Jarno

• Thomas

5800 simpelweg orgastisch. Echt onwijs gaaf. Niet te zware foto's op je toestel zetten, hier kan hij minder goed mee omgaan. Maar wat je er ook op zit aan foto's en muziek, het kan lekker via verkenner ipv itunes,etc… Echt blij mee. Beeld is super, dubbelklikken went na een dag. Symbian freaks zat ter wereld, dus de vetste app's verkrijgbaar. M'n illegale tomtom draait nog niet helemaal lekker, maar ook daar zal binnenkort een oplossing voor komen. Verder gebruik ik wifi veel en staar m'n 8gig aardig vol met muziek. Traag is ie hierdoor zeker niet!!! Tv / versterker kabel erbij was een zeer aangename verassing. Muziek via tv over homecinema. Echt top. Menu is verder des nokia's en dus zeer logisch ingedeeld. Ik ben blij, gun hem een ieder… Succes, je keuze is misscien wat makkelijker nu. Gr. Thomas