Nokia N96 berichtje knippert.

• Vince

Goedendag allemaal.

Ik heb sinds kort via marktplaats de n96 gekocht.

Sinds ik hem heb blijft er de hele tijd een envelopje knipperen boven in het beeld.

Ik heb GEEN ongelezen berichten in mijn inbox staan.

Kan ik dit verhelpen of moet ik met het toestel naar de winkel gaan?

Bedankt alvast voor het lezen van dit bericht!

Groetjes Vince,.

• Vince

Ik heb het al gevonden op een andere site.

Mensen die het zelfde probleem hebben, hier de oplossing!!

Ik had hetzelfde probleem, het zijn je sms berichten op je sim kaart!

Dus even nar berichten gaan en dan sim berichten, alles markeren en wissen, klaar is kees!

Groetjes Vince..

• oneeye67

Hoi Vince,

Ik heb mijn N 96 sinds 2 dagen, het enige wat bij mij knippert is het vierkantje van me navi toets als een soort stand-by vin t wel apart en leuk ;)

Suc6 met je foon

Oneeye

• Vince

Dat is inderdaad wel leuk ja!

Ik ben op dit moment op internet aan het zoekken of er ook leuke programma's zijn voor dit toestel.

Heb jij er ook al wat opgezet?

Vince..

• oneeye67

Ik heb m net, heb het een en ander van me N 95 opgezet. Maar heb vandaag en morgen dagdiensten (nu ook aan t werk) dus alle tijd om alles uit te proberen :D

Hier heb je een leuke link, kijk maar of er wat moois bij staat, heb nog niet gekeken of er wat voor de N 96 bij is

http://www.zedge.net/

Grtzz, Oneeye

• DE_GEKSTE

kon je toch niet wachte :)

• DE_GEKSTE

op het n95forum.nl zag ik ook wat dingetjes staan

• DE_GEKSTE

zet wel je bluetooth uit dat schilt een hoop tijd met je batterij dan ga hij wat langer mee voor dat hij leeg is

• oneeye67

hehehe, nee kon idd nie wachten hahaahahha, maar was het wel waard, wat n gaaf toestel is dit :D

• **josty**

idd niet echt slecht,alleen camera valt me zwaar tegen

vooral de voor-camera, 0,3 MP kom op zeg

wel geinig ook dat de gsm op energiebesparingsmodus schiet als je accu bijna leeg is,weet niet of meer gsms dit hebben?

accu gaat langer mee dan me n95

heb er nu photorite op zitten en msn live (want ik zag niks in de ‘downloads’ map staan terwijl ik dit wel in mijn n95 had)

wilde er ook smartmovie 4 op zetten maar die had een authentication probleem en dit lukt dus niet,maar ik heb er nu gewoon zo filmpjes op gezet,je hebt smartmovie eigenlijk niet eens nodig