Mijn telefoon in broekzak belt op door per ongeluk indrukken van toetsen

• Wer

Oneeye,

Het gaat om een oude Siemens M35 van zo'n acht jaar oud. Die gaat aan als je op de rode telefoonhoorn-toets drukt.

En hij gaat automatisch het laatstgekozen nummer bellen, als je twee keer drukt op de groene telefoonhoorn-toets. Dat kan soms vervelend zijn. Want de persoon die dan gebeld wordt, hoort dan wat ik op dat moment zeg.

Hoeveel verschillende cijfers moet ik indrukken om zo'n toetsenblok op te heffen. Want ik wil dat mijn gsm makkelijk en snel te bedienen is, ook als ik eventueel 112 moet bellen voor politie ofzo.

• oneeye67

Het aan/uit zetten gaat dus in principe als met zowat alle telefoons (bijna dan ;) ) en het laatstgekozen nummer ook inderdaad.

Toetsenblok aan/uit zetten is naar mijn weten altijd door de toets menu en de toets sterretje ( * ) in te toetsen, en vise versa om het uit te zetten.

mvg Oneeye

• oneeye67

heb ff voor je zitten googelen pfff op de vroege ochtend (late avond voor mij n8 dienst :D )

Kijk is goed naar je telefoon, onder de 9 heb je de toets # met een sleutel erbij. Toets paar seconden ingedrukt houden, gaat je toetsenbord op slot, wederom toets ingedrukt houden springt ie open. Veel plezier ermee ;)

Oh ja, hier de link naar de handleiding ;)

http://www.abcinternet.org/handleidingen/Siemens%20Benq%20Siemens/M35%20%28nl%29.pdf

• Wer

Oneeye, die sleutelknop werkt volgens mij alleen als de telefoon aanstaat. Maar bedankt voor je moeite.

• oneeye67

Klopt, als die uit staat werkt niks, behalve de aan uit knop.

Ik ga opruimen, werk ze

• brooks

en voor zover ik het me goed herinner.

ook al staat je gsm op toetsblokkering, 112 bellen kan altijd

• oneeye67

Hey kijk dat wist ik niet, net ff uitgeprobeerd…….doet het inderdaad, wel gelijk opgehangen ;) 112 heeft t druk zat.

• brooks

had het zelf uitgeprobeerd met : 911

dan val je zogenaamd de amerikaanse 112 lastig, alhoewel je geen verbinding krijgt.

• sv

Wat vind je verder van de Sagem MY521X?

Zie dit topic:

http://gsm.prikpagina.nl/read.php?f=281&i=212109&t=212109#reply_212109

• sv

Mijn vorige bericht was gericht aan Kever.