Mijn telefoon in broekzak belt op door per ongeluk indrukken van toetsen

• Wer

Mijn oude mobieltje heeft een keer het laatst gekozen nummer gebeld, zonder dat ik dat wist. Dat kwam doordat er knopjes per ongeluk werden ingedrukt, terwijl het mobieltje in mijn zak zat en uit stond.

Dat mobieltje was een ‘blokmodel’ Dus geen schuif- of schelpmodel.

Is dat ongewenste opbellen nog steeds een probleem met alle blokmodellen? Of kun je dat voorkomen?

• Sip

Is dit nou echt een serieuse vraag?

• Wer

Ja.

• oneeye67

Zal ik dan proberen serieus antwoord te geven !

je toestel op toetsenblok zetten misschien :D

• Wer

Bedankt. Kan dat ook als de gsm helemaal uit staat? En hoe schakel je dat weer uit?

• Jipke frl

Gos ik dacht a;l waarom loopt mijn telefoonrekening elke maand zo op……….. Nu snapo ik het, als ik hem s'avonmds uit doe dan spelen de dieren er mee en bellen met een gsm diue uit staat de wereld uit, ik snappie…………..:)

• oneeye67

Nee, dat kan alleen als je toestel aan staat. Zet je je toestel op stil, toetsenblok aan en klaar is klara….

Om welk toestel gaat het eigenlijk? lijkt me erg sterk dat ie aanspringt terwijl die uitstaat.

Grtzz Oneeye

• Ray

Gewoon de simcode aanzetten dan heb je een slimme broekzak die de gsm aanzet de correcte simcode invoert en een nummer belt.

• Kever

Helaas is het mij ook overkomen: mijn gsm (zit in beschermhoesje) staat uit en zat in mijn broekzak, toen ik mijn gsm aan wilde zetten, kreeg ik de melding dat ie om de pukcode vroeg. Die had ik natuurlijk niet, omdat ik mijn eigen pincode niet vergeet. Mijn gsm: Sagem my521x. Gaat dus aan door lang op de rode telefoonhoorn-knop te drukken, dus dat is kennelijk 3x gebeurd, zonder dat ik daar erg in had. Heb dus nu maar de pincode-vragen uitgezet…want na 10x pukcoe indrukken is je simkaart definitief geblokkeerd. Zit ik ook niet op te wachten hé!

Grt #

• Wer

Hoeveel cijfers heeft zo'n simcode? Ik vind een code van vier cijfers intoetsen te lastig voor elke keer dat ik m'n telefoon aanzet en ik wil niet dat m'n telefoon opnieuw uit zichzelf gaat bellen.

Betekent dat dat ik geen blokmodel-gsm moet kopen maar een schelpmodel of schuifmodel?