web en walk plus

• ¤lindå¤

De internet koste is afhankelijk van je provider.

Wees slim neem bij dit toestel een abonnement van Eindeloos internet.

Kost in de meeste gevallen 10 euro. Let op mocht je dit hebben vallen de kosten van stream site's er alsnog buiten.

Voorbeeld

Youtube filmpjes bekijken via je mobiel dit kost extra.

vond ik op een forum,geld dit ook voor T-mobile web en walk plus?

• oneeye67

Zit net op de site te kijken van TM en kan niks vinden over extra kosten, het is onbeperkt internetten voor €10 p.m met een bepaalde snelheid.

web & walk + kost 5 € meer maar heb je een hogere snelheid HSDPA/UMTS.

Zelf heb ik W&W “laptop executive” is breedband HSDPA internetten en onbeperkt wat ik ook doe, films,muziek downloaden, online streaming radio luisteren zijn nooit extra kosten bijgekomen en ik gebruik het nu iets langer dan een jaar. (oke, de kosten zijn ook 6 x hoger :D ) Maar bedoel ermee te zeggen dat t gewoon onbeperkt is, wat je ook doet. Daarom ook voor T-Mobile gekozen, rest vd aanbieders werken met “fair-use policy” ik vind dat altijd een wazige term ;)

Wil je er zeker van zijn, zou ik zeggen even de klantenservice bellen. Of anders wachten tot vanavond, word als t goed is gebeld vanmiddag door hun ivm contraktverlenging van de abbo van mij en me vrouw.

p.s

extra kosten komen alleen als je in het buitenland gaat internetten omdat je je verveelt en spelletjes gaat spelen op je foon, zoals me zoon deed…….

Pappa kan nu ff € 250 extra aftikken :( KACINGGGGGG !!!

:D

• ¤lindå¤

Volgens mij ook niet hoor,maar iemand met kpn moet het bekijken van bijvoorbeeld youtupe filmpjes extra bij betalen.

Da's lekker;)

Wel gelezen dat die 2.50 per dag voor prepay dus niet helemaal klopt.

Moet je je gprs aan laten staan want iemand had 20 euro van zijn beltegoed af in plaats van 2.50 per dag.

• oneeye67

Heb vandaag TM aan de lijn gehad en idd, is onbeperkt,je kan gewoon doen wat je wilt zolang je geen betaal site's gaat opzoeken ;)

Jah is idd lekker hihihihi, ach niks aan te doen :D

Grinzzz, heb t abbonement simkaartje in beslag genomen, zit nu in prepay in….merkt ie vanzelf als die niet meer kan bellen hahahaha…

• ¤lindå¤

Da's mooi,alleen jammer dat in dit boerengehucht 3g of H ontvangst slecht is,dus het eerst maar via wifi probeer:)Maar verder werkt het wel uitstekend hoor,mooi beeld als je tv kijkt.

• oneeye67

tja klinkt bekend :P zit voor me werk in Arkel en heb ook bellaberd bereik met me usb stick……. weet niet of dat t zelfde gehucht is dan ;)

Wi-fi is idd super, bij mij thuis werkt het ook perfect….en vroeger toen ik surveillance reed op industrieterreinen de foon laten zoeken naar wi-fi en bij onbeveiligde servers gewoon gratis internetten hahaha…..

Grtzzz, Miros