SE C905 iemand ervaring ermee?

• oneeye67

Hoi,

Al iemand ervaring met de Sony Ericcson c 905?

Ik kom in aanmerking nu voor verlening, wil zelf de Nokia N 96 maar die is niet te betalen op 1-jarig kontrakt (bij me huidige provider) voordat ik overstap naar een ander (Hi)

Werd mij aangeboden de 905, iemand ervaringen met dit toestel, ben persoonlijk geen fan van SE, kan je me als verstokte Nokia gebruiker overhalen voor dit toestel :D

Met vriendelijke groet

Oneeye

• Kever

Hoi, ik helaas nog geen ervaring met de C905, maar wel met de K770i. Ik was ook altijd Nokia-fan, maar ik ben voor de langere beltijd en beter camera bij SE uitgekomen. En…is me zeer zeker niet tegen gevallen! Op de site www.nieuwemobiel.nl heb je een review met foto's die door de C905 is gemaakt.

Suc6

Lees je ervaringen wel, als je 'm heb genomen ;-)

Grt #

• tamara

ik heb m vind m helemaal geweldig heb devorige ook gehad super qau foto s geen lange tijd ertussen nee gewoon klikken en klaar

• oneeye67

@ Kever

Tnx voor de info, op die site kijk ik regelmatig en had de revieuw daar al gelezen, ging me meer om mensen die m dagelijks gebruiken, me zwager heb m ook heb het toestel in me handen gehad maar was m toch niet.

Vandaag de N 96 maar besteld :D

• Kever

Jammer hoor, dat je niet voor SE heb gekozen. Anders had je mij kunnen zeggen hoe ie werkt etc. Ben vooral benieuwd naar de foto's, of je bv kan vergelijken met een digitale camera van een willekeurig merk.

Veel plezier met je N96!

Grt #

• oneeye67

Wie weet kan ik je dat wel zeggen, pluk gewoon de geheugenkaart uit de SE van me zwager en zet de fotos op me lapje, kan k ze vergelijken met me huidige N 95 en straks met de N 96.

Wat me tegenvalt met SE is dat de geheugenkaarten anders zijn dan de gewone standaard microSD zoals Samsung en Nokia ze gebruikt en die heb ik zat :D plus dat het interne geheugen van de N 96 mega is ;)

Thx, Oneeye

• tamara

wil je een foto zien kan er 1 toesturen als je t wil zien gr tam

email adres is t zelfde hierboven alleen dan hotmail.com

• oneeye67

Heb dan wel geen foto maar n filmpje met me N 95 gemaakt, staat op You tube :D

Hier de link : http://nl.youtube.com/watch?v=EkoCGOPFssw

was in t donker gemaakt zonder verlichting ;)

Grtzz, Oneeye

• Kever

Ik zou wel graag een foto, maar ook een filmpje willen zien van de SE C905. Zodat ik hiermee kan beslissen of ik hem koop of toch voor een losse digitale camera ga.

Thnx!

Grt #

Odie71@icqmail.com

• ¤lindå¤

alstu,

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=171773