Met welke gsm-telefoon kan ik

• indi

Ik zoek een prepaid-gsm-telefoon met een goede ingebouwde microfoon, waarmee ik gesprekken kan opnemen van minstens een kwartier. Ik bedoel dus gesprekken die niet via de telefoon worden gevoerd, maar in persoonlijke aanwezigheid. Die geluidsopnamen wil ik later kunnen opslaan op mijn computer.

Die telefoon is liever niet duurder dan 200 euro. Welke gsm-telefoon zou ik dan kunnen kiezen?

Er hoeft geen GPS of videocamera in te zitten.

Is er op internet een overzicht van alle gsm-telefoons waarmee je gesprekken kunt opnemen?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

• indi

De titel van mijn bericht had dus moeten zijn:

Met welke gsm-telefoon kan ik gesprekken opnemen?

• oneeye67

Ik heb de N 95 en daar kan het mee, naar gelang hoe groot je geheugenkaart is, kan je uren opnemen.

Vorig jaar me sollicitatiegesprek van een uur opgenomen en die staat op me lapje.

Geen idee of je nu een n 95 voor die prijs kan kopen, mss via marktplaats.

Grtzz, Oneeye

• **josty**

bedoel je telefoongesprekken of gewoon met de voicerecorder?

• oneeye67

Hij bedoelt de voicerecorder Josty ;)

• indi

Bedankt Oneey. De Nokia N95 kost ongeveer 275 euro begrijp ik en dat vind ik te duur.

Josty, ik bedoel het opnemen van een gewoon gesprek, waarbij ik tegenover iemand zit. Liefst wil ik daarbij de telefoon niet hoeven openklappen of open schuiven..

• **josty**

oke,wat vind je dan wel een schappelijke prijs voor een toestel die dit kan?

• indi

Dat weet ik nog niet. Wat kost een telefoon minimaal met een redelijke voice? En welke merken en types zijn dat?

**josty** schreef:

>

> oke,wat vind je dan wel een schappelijke prijs voor een

> toestel die dit kan?

• indi

Ik bedoelde: Wat kost een gsm-telefoon minimaal met een redelijke voice recorder ingebouwd?

• **josty**

wil je een nieuwe gsm of een die al een tijd op de markt is?

want mijn 7610 kon dit volgens mij al,laat staan me nokia 6600 (ei-model)

volgens mij kan bekant ieder hedendaags model voice recorden