spck code

• 123simlock.nl

Hiervoor moet je langs gaan bij een lokale unlocker, eventueel kunnen wij dat ook doen

• roelof boelens

weet iemand die dit bericht leest wat te doen met de philips 330, hoeveel cijfers of letters de code is van dit toestel, de SPCK- CODE

alvast bedankt

Roelof Boelens

• 123Unlock

Code is 8 cijfers.. maar let wel op, ga niet zomaar codes invullen, na een aantal pogingen is deze permanent gelocked, dus even langs de unlockshop bij jou in de buurt om de code uit te laten lezen, kosten 10 a 15 euro en je bent klaar…

uiteraard kun je de code ook bij je provider aanvragen (mits deze nog bestaat) toestel is namelijk ouder dan een jaar

• Christine

Als gsm heb ik een philips fisio 120 maar kan hem niet gebruiken. Weet iemand wat de spck code is van dit toestel? de provider was orange maar die bestaat niet meer. Philips kan mij niet helpen.

• Christine

Als gsm heb ik een philips fisio 120 maar kan hem niet gebruiken. Weet iemand wat de spck code is van dit toestel? de provider was orange maar die bestaat niet meer. Philips kan mij niet helpen.

• Erik

Orange is overgenomen door T-Mobile. Heb je die al gebeld?

• Lisette

Ik weet niet eens mijn telefoonnummer en pincode van mijn orange. Heb een Vodafone abbo erbij en heb dus een telefoon nodig. Ik had de Phillips 330 nog liggen. Weet iemand hoe ik dan mijn unlock code aan kan vragen?

• Erik

Bij je provider of even via een unlockwinkel.