spck code

• Di@n@

Hallo ik heb een philips 330 met prepaid orange(t-mobile) , maar omdat ik geen bereik meer heb in huis heb ik een vodafone simkaartje gekocht. Maar als ik dat erin doe vraagt hij om een spck code.Ik heb orange gemaild wat dat is maar krijg geen antwoord.Wie wil mij helpen. Groetjes Di@n@

• Marly

Het toestel heeft een simlock en vraagt om de unlock-code.

Die kun je, wanneer het toestel een jaar oud is (en die Philips is vast wel veel ouder) van je provider gratis krijgen.

Even bellen naar de klantenservice en dan het IMEI-nummer van het toestel, het telefoonnummer, waar hij mee gekocht is en je eigen gegevens doorgeven en tevens pen en papier bij de hand houden, de code wordt telefonisch doorgegeven.

Dan is het alleen nog te hopen, dat ze de codes van die oude toestellen nog hebben.

• oneeye67

Ik heb een samsung U 600 van 1,5 jaar oud en de code hadden ze niet bij de hand moesten ze opvragen bij de fabrikant :D

Dus ff geduld hebben,maar voor de rest idd zoals Malry heeft beschreven.

suc6

• Di@n@

Bedankt voor jullie antwoorden enne voor z,on “oudje” doet die het nog prima :)

• oneeye67

En daar gaat het tenslotte toch om…… ;)

Grtzz, Oneeye

• mereltjuh de slimste

lieve allemaal,

ik heb een telefoon, om precies te zijn de philips 162. Ik zou graag mijn vodafone abbonoment erin stoppen. maar dan vraagt hij om een spck code. Hoe kom ik hieraan heb namelijk geen doos en ook de originele simkaart niet meer. wie zou mij verder kunnen helpen

alvast bedankt,

merel

• daisy

Heej,

weet iemand die Spck code van orange?

Gr. Daisy

stuur me een mail als je die hebt. :)

• Erik

Moeilijk, hè? Een beetje initiatief tonen…!?

• Miehjs

Hey Di@n@.

Ik kan je helaas niet helpen hierbij.

Wel zou ik graag willen weten of je die philips 330 telefoon nog hebt.

En zou je die willen verkopen?

Wil er namelijk heel graag een maar ze zijn al zo oud dat ze nergens meer te koop zijn!

Groetjes,

Michelle

• baby

Hallo ,

ik heb een philips 162 .

En die telefoon vraagt om

een SPCK-code.

waar kan ik die vinden?

ik heb al gebelt naar de philips.

Maar ze weten het niet..

kan iemand mij miss helpen..!!??

Liefs Baby..