Hallo allemaal.
Hebben er meer mensen last van de storing die T-Mobile al zowat meer dan een week heeft?
Het valt mij namelijk op dat zowel via 1202 en via ‘My T-Mobile’ de actuele belstatus niet wordt weergegeven.
Ik heb de afgelopen dagen diverse keren ge-smst en gebeld,maar die dat de belbundelstatus totaal niet wordt bijgewerkt. Ik heb gisteren en vandaag al een keer met de klantenservice hierover gebeld,maar je krijgt van hun iedere keer een ‘standaard antwoord ’ : ‘sorry meneer ik kan inderdaat zien dat er een storing is, en de technische afdeling is bezig met het onderzoeken en oplossen hiervan,maar het is onduidelijk hoelang dit nog gaat duren’. Iets anders krijg je bij hun via de telefoon niet te horen.
Dus bij deze nu: hebben meer mensen last van dit probleem en deze storing en hoelang al?
want ik snap best dat het allemaal techniek en computers blijft,maar vorig jaar hadt T-mobile dit probleem ook zeer regelmatig zeker minimaal 30 a 40 keer, en dan mag dit gewoon simpelweg niet gebeuren. Een prepay-klant heeft het wat makelijker.Als zijn beltegoed op is kan die simpelweg gewoon niet meer bellen,maar bij post-paid klanten is dit niet zo, dus de kosten blijven doorlopen,terwijl je niet de actuele kosten dan kunt inzien. Vindt ergens dat T-Mobile dat niet kan maken en zeker niet met iedere keer zo'n standaart-antwoord.
Of zorg er dan eens een keer voor dat het probleem minder vaak voorkomt (verhelpen gaat niet, blijft techniek enzo) en dat het korter duurt,dus sneller wordt opgelost.
Alvast bedankt.
Vr gr,
Henk