Opnieuw storing?

• Henk

Hallo allemaal.

Hebben er meer mensen last van de storing die T-Mobile al zowat meer dan een week heeft?

Het valt mij namelijk op dat zowel via 1202 en via ‘My T-Mobile’ de actuele belstatus niet wordt weergegeven.

Ik heb de afgelopen dagen diverse keren ge-smst en gebeld,maar die dat de belbundelstatus totaal niet wordt bijgewerkt. Ik heb gisteren en vandaag al een keer met de klantenservice hierover gebeld,maar je krijgt van hun iedere keer een ‘standaard antwoord ’ : ‘sorry meneer ik kan inderdaat zien dat er een storing is, en de technische afdeling is bezig met het onderzoeken en oplossen hiervan,maar het is onduidelijk hoelang dit nog gaat duren’. Iets anders krijg je bij hun via de telefoon niet te horen.

Dus bij deze nu: hebben meer mensen last van dit probleem en deze storing en hoelang al?

want ik snap best dat het allemaal techniek en computers blijft,maar vorig jaar hadt T-mobile dit probleem ook zeer regelmatig zeker minimaal 30 a 40 keer, en dan mag dit gewoon simpelweg niet gebeuren. Een prepay-klant heeft het wat makelijker.Als zijn beltegoed op is kan die simpelweg gewoon niet meer bellen,maar bij post-paid klanten is dit niet zo, dus de kosten blijven doorlopen,terwijl je niet de actuele kosten dan kunt inzien. Vindt ergens dat T-Mobile dat niet kan maken en zeker niet met iedere keer zo'n standaart-antwoord.

Of zorg er dan eens een keer voor dat het probleem minder vaak voorkomt (verhelpen gaat niet, blijft techniek enzo) en dat het korter duurt,dus sneller wordt opgelost.

Alvast bedankt.

Vr gr,

Henk

• gina

Sinds 4 dagen geen mogelijkheid om sms-jes te sturen…service niet bereikbaar, staat er.

Gebeld met T-mobile, wel zo'n 6 x, alles gedaan wat aangedragen werd, sim in andere telefoon, aan en uit etc.

De 4de x zou men mij blokkeren en deblokkeren en na een half uur moest ik tel aan en uit doen.

De medewerker wist heel zeker dat dit zou helpen daar zijn collega's dit hadden verzuimd.

De laatste vraag is steeds..bent u naar tevredenheid geholpen? Ik zei als hij het dan doet wel…hij wist zeker dat hij het zou doen.

NIET dus, zelfde procedure nogmaals herhaald. NIETS!

De volgende dag weer gebeld, mijn klacht werd nu doorgegeven aan de sms-service en zou door hun teruggebeld worden.

Was ik naar tevredenheid geholpen? Mijn antwoord was,jij staat me vriendelijk te woord, maar mijn storing is nog steeds niet verholpen.

Na een aantal uren ikzelf maar weer gebeld, jahoor de klacht was doorgegeven aan de sms-service en ja daar hadden ze geen invloed op.

Tot zover had ik nog steeds redelijk begrip, maar toen ik het volgende te horen kreeg was mijn begrip ver te zoeken, namelijk…zij kon mij verheugend mede delen, dat zij kon zien dat mijn klacht/storing over 7 dagen behandeld gaat worden, tja het is erg druk!!!!!

Ben vergeten om te vragen of het om werk-dagen of gewone dagen gaat…

Ik vind dit belachelijk lang duren.

Heb ook nog eens het vervelende voorgevoel, dat het veel langer gaat duren.

• gina

Vandaag de 28ste weer gebeld want gister zou de sstoring verholpen worden.

Maar deed het nog steeds niet.

Gister had de tech.dienst aan tmobile doorgegeven dat het ok was.

Maar doordat ik weer belde werd hun duidelijk dat het niet het geval was.

Mij is beloofd dat er vandaag met spoed aan gewerkt ging worden…en jawel woord gehouden dus.Kreeg keurig sms met een sorry voor het ongemak.