Hoi

Momenteel heb ik een abonnement bij vodafoon.

27,50 euro per maand is het abb. T/m 14 janruari zit er echter nog een actie op zodat ik tot die datum slechts 9,50 voor 200,- belminuten betaal. (Betreft een basis abonnement.)

Dus vanaf 15 jan t/m 23 mei wordt het bedrag 27,50.

Er staat nog een tegoed op van circa 50,- aan belminuten.

Gemiddeld over 6 maanden bel ik 118 minuten en 1 sms.

Opties

- abonnement verlengen vanaf 14 jan voor de duur van 1 of 2 jaren.

Bij een Sim only basis voor 150 minuten ben ik dan 11 a 13 euro kwijt per maand. 1e minuut wordt altijd berekend en daarna per seconde geloof ik.

Bij een sim only scherp krijg ik veel meer minuten voor dat bedrag maar wordt alles gerekend in minuten dacht ik. (Bel je dus 62 seconden, wordt dat gezien als 2 minuten…..)

- abonnement niet verlengen maar dor laten lopen tot aan contract datum. Het huidige abonnement kan je 1 trede lager zetten dus van 27,50 naar 22,-. Dit kost echter 20,- Het gaat in totaal om circa 4 maanden. Dus wordt ik daar ook niet echt beter van.

Ik ben er ook nog niet uit of ik weer een sim only wil, een abonn met gm of evt cadeau.

1 of 2 jaar.

- Door laten lopen tot einde contract en dan overstappen op een ander abonnement. Volgens mij is verlengen nu alleen maar mogelijk bij vodafone omdat ik mijn nummer wil houden.

Afsluiten bij een andere provider kan wel met nieuw abonnement en nummer behouden, toch. Indien ik een nieuw abonnement wil afsluiten, wat is dan de tijd om dat te doen? bedoel kan/moet dat nu al of nog ff wachten.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van het bereik van vodafone. Gewoon goed.

Ik ben ontevreden over de service van vodafone aangezien de afgelopen jaren er wel eens wat fout ging afschrijvingen etc.

Erg botte houding van vodafone cq medewerkers soms.

Maar ik heb geen ervaringen met andere providers als kpn t mobile etc.

Wie denkt er even met me mee…

Alle info s welkom.