Graag heb ik menigen van gebruikers van volgende toestel die de keuze hebben gemaakt tussen:

-Nokia N96

-Sony Erisson Xperia1

-Black Berry Curve 8900

-Samsung Omnia

-HTC Touch HD

Kan niet echt goed duidelijk een keuze maken want ze zijn allemaal zeer mooie en fijne toestelen waarbij de 1 bij zweert en de ander het verdoemt.

Het gaat mij veelal om het internetten waarbij natuurlijk het tv kijken wel een leuke opties is maar niet doorslag gevend is>N96

Liefste natuurlijk onbeperkt internet maar dat is altijd met een *blabla dus wordt je toch met een omweg voor kosten gezet waar je niet op zit te wachten.

Ik kan nu de keuze maken om te verlengen en neem dit toestel voor de duur van 1 jaar met want dat hoort bij de toestellen een internet-abbo.

Black Berry geeft onbeperkt internet voor €20 en KPN voor €10 echter zeggen ze bij KPN de één keer dat het Fair Polici use is en de ander keer dat het 50MB is.

Wat het adertje bij BB is weet ik nog niet ook maar er wordt gezegt Fair Polici use is, en dat het sneller is omdat het via BB servers gaat maar dat streaming media bij beide extra in rekening wordt gebracht.

Wie heeft feiten en kan mij helpen een keuze te maken of gewoon te wachten tot b.v. de N97 uit komt?

Gr.Pascal

ps.dit zouden wat afwegingen kunnen zijn naar enkele persoonlijk en vernomen ervaringen:

-Nokia N96 < software matig wat problemen,updates zouden kunnen verhelpen

-Sony Erisson Xperia1 < iets wat omslachtig om te kunnen bellen maar zeer degelijke uitstraling.

-Black Berry Curve 8900 < helemaal geen ervaring mee zeggen eigenlijk probleemloos

-Samsung Omnia < geen idee nog niet kunnen bezichtigen.

-HTC Touch HD < software matig wat problemen,updates zouden kunnen verhelpen