Welke GSM aanrader???

• Angel mv 3boys

Ik heb nu de Nokia N95 en ben hier zeer tevreden mee. Binnenkort loopt mijn abonnement af en nu ben ik benieuwd naar evt. een betere gsm.

Belangrijk voor mij is: goede foto's kunnen maken, filmen, navigatie.

Welke raden jullie aan/af. Of kan ik beter de N95 houden?

Bedankt alvast.

• **josty**

ik heb zelf de n96 en ben hier zeer tevreden mee,ik vind hem zelfs beter dan de n95 die ik hiervoor had

• Lemco

Hmm, daar ben ik het niet helemaal eens mee. De N95 scoort hoog, en de N96 moet het puur van zijn DVB-H Mobile TV hebben. Ik vind de camera van de N96 een achteruit gang tenopzichte van de N95. De N96 heeft een mindere lens gekregen en is bij mij wat traag. Nee Wil je goede foto's dan moet je de Samsung i8510 INNOV8 nemen die heeft een 8 Mpixel camera, en is tot nu toe de beste 8 megapixel toestel van dit moment. De SE C905, Samsung, M8800 Pixon en de LG KC910 Renoir. Want de SE heeft slechtere foto kwaliteit en de LG een bagger xenon flitser. De Pixen onbekent. Maar al met al scoort de INNOV8 het beste. Wil je perse een Nokia moet je wachten tot volgend jaar.

Lemco

• Angelina

Oh ja, welke Nokia gaat er dan uitkomen volgend jaar? Heb er nog niets over gelezen nl.

• oneeye67

De N 97

Maar ik ook mijn kontrakt verlengen met de N 96 en tegen de tijd dat me jaar kontrakt uitloopt is de N 97 iets betaalbaarder (pfff scrabble woord )…

Maar ben ook ruim tevree met me 95.

;)

• JeroenW

Als je nu tevreden bent met je N95 en hij doet 't nog prima laat je toch je abbo gewoon doorlopen? Of je stapt tijdelijk over naar een simonly van 6 maanden of een jaar. Tegen de tijd dat je een telefoon ziet waar je echt enthousiast over wordt kun je die nemen.

• Angelina

Ja dat had ik ook al in gedachten. Ben erg tevreden, dus hoef niet persé een nieuwe op dit moment. Was alleen benieuwd of er toch nieuwe/betere/leukere waren uitgekomen waar ik nog niets van wist.

Bedankt voor jullie reacties!

• JeroenW

Er komen elke maand betere/nieuwere/leukere uit maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook beter zijn voor jou.

• **josty**

n96 traag?dan raad ik je aan om hem up te daten naar versie 12,dan werkt het vlekkeloos

de n96 vind ik vele malen beter dan mijn n95,de slider van de n95 vond ik ietwat te soepel gaan en dat is gelukkig bij deze n96 opgelost

ik zeg niet dat de n96 een hele verandering is vergeleken met de n95 maar qua design en door de kleine aanpassingen kies ik toch meer voor de n96

• tamara

hai nou ik heb die samsung gehad met 8 megapixel ik vond m niks heb m snel omgeruild voor de se c905 echt vele male betere kwaliteit