Simkaart probleem na val telefoon: alles doet het behalve smsen, wat nu?

• Christiaan

Mijn telefoon is eergisteren gevallen. Ik dacht in eerste instantie dat alles het nog deed, maar kwam er al gauw achter dat ik niet meer kan smsen.

Ik kan bellen, gebeld worden en smsjes ontvangen maar zelf dus niet smsen. Het ligt aan de simkaart, want heb hem ook in andere telefoon geprobeerd en krijg daar dezelfde melding. Tijdens het verzenden krijg ik de melding op mijn nokia 6300 ‘Verzenden bericht mislukt. Controleer details.’ Het bericht blijft in m'n outbox staan en wordt dus niet verzonden.

Weet iemand wat ik het beste kan doen, een nieuwe simkaart aanvragen via internet of langs een telecomwinkel gaan? Knap balen dit, dus hoop dat iemand een goede oplossing hiervoor heeft.

Alvast heel erg bedankt en fijne feestdagen!

• JeroenW

Zou ‘s beginnen met de servicedesk te bellen, kijken wat die zeggen. Even niet sms’en is toch niet erg?

• oneeye67

Hangt ervanaf wie ze vriendin is Jeroen………“Wat nou geen x-je” :D

• Sip

Even SMS en niet erg? Voor ons normale mensen niet, maar er zijn er die versturen er elke minuut wel 1. Overigens mag Christiaan blij zijn dat de SIM stuk is en niet de telefoon. Gewoon een andere aanvragen en klaar ik kees.

• Sip

Wat is dan een superaanbieding? Volgens mij zijn dat telefoons die uit de mode dreigen te raken en gedumd worden. Ik heb al een aantal x een prepaid van T mobile gekocht en daar mijn aboSIM in geplaatst. Nooit problemen.

• JeroenW

Populair en trendy toestel wat net pas in prepay verschijnt.