nieuwere software op N70

• Jipke frl

Mijn N70, nokia, is de accu soms s'avonds nog meer als half vol en de volgende dag is ie uit en leeg.

Nu ben ik er mee naar gsm winkel geweest om een nieuwe accu te kopen, men zei daar dat ik er een oude versie op heb staan en deze eerst maar eens beter kon updaten mss dat het gedoe met de accu daar wel door kwam.

Nu ben ik blond en snap niet hoe dit moet, iemand die het precies aan me kan uitleggen hoe dit moet?

• oneeye67

Nokia pc suite op je pc installeren en dan koppelen aan je foon en software update doen. Wel eerst een back-up maken anders ben je alles kwijt.

En idd nieuwere software kan helpen, heb t n keer met n samsung gehad.

Hier kan je de software voor de pc-suite vandaan halen

http://www.nokia.nl/A4393001#/phones/

vriendelijke groet, Oneeye

• Jipke frl

Daar heb ik al omgestruind maar wordt er niks wijzer, wil het wel weer in nederlands op gsm hebben en voor zo ver ik zie is het bijna allemaal engels.

Heb pc suite wel op pc, kom aan backup toe maar zie dan niet hoe ik de software update kan maken.

• oneeye67

Probeer hier is. Weet dat je er n apart progje voor moet installeren, in t rolmenu staat ook jou gsm tussen.

http://www.nokia.nl/A4403630

succes

• Jipke frl

Dank je, dit ga ik eens goed bestuderen, mss dat ik het dan red.

Wel raar dat men het op een nokia care punt niet voor me wil doen vind ik, nee joh kunje zelf wel is heel makkelijk.

• Jipke frl

Heb gedaan via deze site oneeye, vreemd, wordt gezegd ba installeren dat mijn N70 up to date is en in winkel zei men verouderde versie………….

• oneeye67

da's idd vreemd, je zou ervan uitgaan dat op de nokia site de nieuwste evrsie is, heb je heb er toch opgezet of niet???

Grtzzz, Oneeye

• Jipke frl

Ik heb via de nokia link van jouw de versie pc suite van de n70 gedownl;oad en mijn oude er toen afgehaald, herstarten de nieuwe geinstalleerd en alles gedaan opnieuw opstarten en toen weer dielink gelezen, de nokia updater gedownload en geinstalleerd en alles gedaan wat ie wilde en weer opstarten. Toen gsm er aan gehagen en door de updater werd gezegd dat de nieuwste software er op zat.

Ben weer inDokkum naar de telfoonwinkel gegaan, zelfde man stond er en zei heb het voorelkaar gekregen, kijk maar eens welke versie er nu op staat. nog die van 2005 dus en er zijn nadien voor deze gsm 2 updates geweest , hij pakt het dus niet, telefoon is daar nu zou er daar iemand naar kijken en dan kan ik thuis de backup er weer op doen.

• oneeye67

oke dan, strange…..weet je wanneer je hem weer terug krijgt?

Had vorige week de N 73 van me broertje weggebracht,met n half uurtje had ik m weer terug, bij hem was t probleem dat ie steeds uitviel, is nu ook opgelost doro de nw.software.

Sterkte

• Jipke frl

Bedankt voor je hulp, kon de gsm aan eind van middag ophalen, daar hingen ze um aan de pc en voila, alle oude er af en nieuwe er zo op……………

Thuis de back up er weer op gedaan en alles fris, nu afwachten hoe de batterij het doet.