Innov8 vs. Nokia N96

• Sylvester

Goedemorgen,

Vanmiddag mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken bij het verlengen van mij abbo. Nu kom ik maar niet uit welke ik moet nemen. Ik ben altijd een Nokia fan geweest en heb al meedere symbians gehad. Maar nu lees ik overal dat de innov8 ook eengoede symbian is die minder vaak vast loopt en veel gebruiksvriendelijk werkt? Zelfs voor de mensen die een Nokia Fan zijn. Dus wat kunnen mensen met een beetje verstand hier over mij aanraden?

BVD

• Yetkin

Bij welke provider mag jij verlengen?

Ik heb de N96 icm KPN, ongeveer een maand in bezit en het is een echte multimedia toestel. Heb geen last van vertraging en denk dat de innov kwa mogelijkheden niet tegen op kan. filmpje of tv kijken, internetradio, gps, etc. werkt subliem. De film Transformers zit er standaard op. De graphics, geluid en de duidelijke ondertiteling heeft een hoge wauw!! gehalte. Innov heb ik bij de mediamarkt kunnen testen. Het is wel een leuke camera phone, maar de N96 is niet minder op dat gebied.

persoonlijk vind ik het wel fijn dat je bij een flexabonn. onbeperkt de bundel kan verhogen of nog belangrijker verlagen naar de goedkoopste (handig op vakantie als je toch minder gaat bellen).

kortom supertevreden.

Laat je keuze weten.

succes.

• JeroenW

Als je niks leuks ziet stel je verlengen toch even uit?

Samsung is nog heel nieuw in symbian, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het al goed in de vingers hebben. Aan de andere kant, als je wilt patsen met je telefoon, de nokia heeft “maar” een 5mpix camera, dat maakt toch net even minder indruk.

• Lemco

In feite lopen de beide toestellen qua specificaties gelijk op alleen moet de N96 het van DVB-H Mobile TV hebben en Samsung i8510 INNOV8 van de 8 MP camera. Op www.jouwmobiel.nl kun je lezen over de 2 toestellen in een soort vergelijkings review. Lemco