heeft u ook last van ongevraagde smsjes van bv 9988 , meld u aan voor gezamelijke actie tegen mobillion. alleen reageren als u zeker weet dat u zich niet heeft aangemeld.bedrag en woonplaats naar ajserraarens@hotmail.com (geen bijlage meezenden)
Heb dit ook aan de hand gehad en kreeg ooit onderstaande tekst van T-Mobile op mijn vraag hierover:
Sms-diensten kunnen alleen via uw eigen simkaart geactiveerd en gedeactiveerd worden. Dit betekent dat u of een andere gebruiker van uw simkaart zichzelf heeft aangemeld voor gebruik van de desbetreffende sms-dienst, mogelijk door zelf een sms-bericht te versturen, via een bepaalde internetpagina of het menu van uw toestel. T-Mobile is niet verantwoordelijk voor de in rekening gebrachte kosten of voor de inhoud van deze sms-berichten. Omdat deze sms-diensten niet van T-Mobile zijn, kunnen wij deze diensten daarom helaas niet voor u stopzetten.
Volgens een nationale afspraak moet het mogelijk zijn om elke sms-dienst stop te zetten door een sms-bericht met de tekst ‘STOP’ te versturen naar het nummer waarvan u de dienstberichten ontvangt. U kunt via de website www.smsgedragscode.nl via het viercijferige nummer of een trefwoord de gegevens van de aanbieder opzoeken.
Voor het blokkeren van een abonnement op een bepaalde sms-dienst kunt u daarnaast terecht op de website www.smsdienstenfilter.nl. Vanaf het moment dat het filter is geactiveerd - wat tot drie dagen kan duren - ontvangt u geen enkele sms-abonnementsdienst meer, dus ook geen sms-berichten voor het inloggen bij een online bank. Het filter blokkeert overigens geen eenmalige sms-diensten. Het gebruik van het sms-dienstenfilter geldt voor onbepaalde tijd. Als u op een bepaald moment toch weer gebruik wilt maken van sms-diensten, kunt u via dezelfde website het filter weer uitschakelen. Voor het in- of uitschakelen van het filter stuurt u zelf een sms-bericht naar het nummer 1555, met de unieke code die u ontvangt na aanmelding. Voor het sturen van het sms-bericht naar 1555 betaalt u het normale sms-tarief. Daarna ontvangt u een bevestiging per sms. Deze bevestiging kost u 0,25 euro. Verder is het gebruik van het filter gratis.
Al maanden krijg ik dienstberichten van 4080 waar ik niet van wist dat ik me daarvoor had aangemeld. Er stond steeds U heeft een dienstbericht ontvangen en ik kon niet anders doen dan het te ontvangen. Via zoeken op Google zag ik meerdere met die problemen en die adviseerden te sms-en stop naar 4080 en toen kreeg ik steeds een sms wilt U stoppen sms ok naar 4080 en dat deed ik dus maar kreeg steeds weer hetzelfde. Vandaag ging ik weer zoeken op google en kwam op de naam tonetastic terecht en heb ze een mailtje gezonden. Met verder zoeken op het internet zag ik dat ik een sms tc stop moest sturen naar 4080. Daar kreeg ik een antwoord op en dat ik naar www.tonetastic.info moest gaan voor het stoppen van abonnementdiensten en een persoonlijke toegangscode moest invoeren. Dat heb ik gedaan en nu ben ik dus eindelijk van die dienstberichten af. Het schoot me nu ook weer te binnen dat ik ooit een de beltone van Amy McDonald “Mr.Rock and Roll” heb willen downloaden en waarschijnlijk dus op die manier aan dat abonnement gekomen. Wel moet ik zeggen dat het een hele linke manier van dat bedrijf is en dat ze slapend rijk worden op deze manier. Heb vanaf december dat abonnement dus al en niet eens de muziek ervan, dus betaalde voor ongeleverde diensten. Met dit bericht wil ik meerdere mensen dus van dat abonnement af helpen en ik vraag me af is hier niet aan te doen, ze moeten toch een mailbericht sturen dat je een abonnement hebt gekregen met een duidelijk omschrijving hoe je er ook weer vanaf komt?
Hoop dat ik vele hiermee kan helpen.
Met vriendelijke groetjes,
Sylvia Kikkert
Hallo,
Dit soort praktijken zijn absoluut niet legaal en tegen de wet. Ik heb nl. ook smsberichten gekregen van deze provider zonder er voor aangemeld te hebben. Uiteindelijk kunnen uitvogelen hoe ik deze kan stoppen. Maar ondertussen wel een heleboel geld lichter. Graag reactie op mijn bericht, zodat we in opstand kunnen komen. En ons geld terug kunnen krijgen.
Groetjes Willem Scheutjens
Da-Is Schreef:
——————————————————-
> Heb dit ook aan de hand gehad en kreeg ooit
> onderstaande tekst van T-Mobile op mijn vraag
> hierover:
>
> Sms-diensten kunnen alleen via uw eigen simkaart
> geactiveerd en gedeactiveerd worden. Dit betekent
> dat u of een andere gebruiker van uw simkaart
> zichzelf heeft aangemeld voor gebruik van de
> desbetreffende sms-dienst, mogelijk door zelf een
> sms-bericht te versturen, via een bepaalde
> internetpagina of het menu van uw toestel.
> T-Mobile is niet verantwoordelijk voor de in
> rekening gebrachte kosten of voor de inhoud van
> deze sms-berichten. Omdat deze sms-diensten niet
> van T-Mobile zijn, kunnen wij deze diensten daarom
> helaas niet voor u stopzetten.
>
> Volgens een nationale afspraak moet het mogelijk
> zijn om elke sms-dienst stop te zetten door een
> sms-bericht met de tekst ‘STOP’ te versturen naar
> het nummer waarvan u de dienstberichten ontvangt.
> U kunt via de website www.smsgedragscode.nl via
> het viercijferige nummer of een trefwoord de
> gegevens van de aanbieder opzoeken.
>
> Voor het blokkeren van een abonnement op een
> bepaalde sms-dienst kunt u daarnaast terecht op de
> website www.smsdienstenfilter.nl. Vanaf het moment
> dat het filter is geactiveerd - wat tot drie
> dagen kan duren - ontvangt u geen enkele
> sms-abonnementsdienst meer, dus ook geen
> sms-berichten voor het inloggen bij een online
> bank. Het filter blokkeert overigens geen
> eenmalige sms-diensten. Het gebruik van het
> sms-dienstenfilter geldt voor onbepaalde tijd. Als
> u op een bepaald moment toch weer gebruik wilt
> maken van sms-diensten, kunt u via dezelfde
> website het filter weer uitschakelen. Voor het in-
> of uitschakelen van het filter stuurt u zelf een
> sms-bericht naar het nummer 1555, met de unieke
> code die u ontvangt na aanmelding. Voor het sturen
> van het sms-bericht naar 1555 betaalt u het
> normale sms-tarief. Daarna ontvangt u een
> bevestiging per sms. Deze bevestiging kost u 0,25
> euro. Verder is het gebruik van het filter gratis.
Sylvia Kikkert Schreef:
——————————————————-
> Al maanden krijg ik dienstberichten van 4080 waar
> ik niet van wist dat ik me daarvoor had aangemeld.
> Er stond steeds U heeft een dienstbericht
> ontvangen en ik kon niet anders doen dan het te
> ontvangen. Via zoeken op Google zag ik meerdere
> met die problemen en die adviseerden te sms-en
> stop naar 4080 en toen kreeg ik steeds een sms
> wilt U stoppen sms ok naar 4080 en dat deed ik dus
> maar kreeg steeds weer hetzelfde. Vandaag ging ik
> weer zoeken op google en kwam op de naam
> tonetastic terecht en heb ze een mailtje gezonden.
> Met verder zoeken op het internet zag ik dat ik
> een sms tc stop moest sturen naar 4080. Daar kreeg
> ik een antwoord op en dat ik naar
> www.tonetastic.info moest gaan voor het stoppen
> van abonnementdiensten en een persoonlijke
> toegangscode moest invoeren. Dat heb ik gedaan en
> nu ben ik dus eindelijk van die dienstberichten
> af. Het schoot me nu ook weer te binnen dat ik
> ooit een de beltone van Amy McDonald "Mr.Rock and
> Roll" heb willen downloaden en waarschijnlijk dus
> op die manier aan dat abonnement gekomen. Wel moet
> ik zeggen dat het een hele linke manier van dat
> bedrijf is en dat ze slapend rijk worden op deze
> manier. Heb vanaf december dat abonnement dus al
> en niet eens de muziek ervan, dus betaalde voor
> ongeleverde diensten. Met dit bericht wil ik
> meerdere mensen dus van dat abonnement af helpen
> en ik vraag me af is hier niet aan te doen, ze
> moeten toch een mailbericht sturen dat je een
> abonnement hebt gekregen met een duidelijk
> omschrijving hoe je er ook weer vanaf komt?
> Hoop dat ik vele hiermee kan helpen.
> Met vriendelijke groetjes,
> Sylvia Kikkert
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?