los van pincode een wachtwoord intoetsen?

• Da-Is

Wie heeft dit wel eens meegemaakt en is dit ook te resetten?

• oneeye67

Jah…….een keer gedaan, doe t nooit meer. Was het ww vergeten, de enige oplossing was hard reset, oftewel naar GSM dokter en opnieuw software op laten zetten :(

• Da-Is

Ooo wat een gedoe wordt dus ook een harde reset hier :(

• oneeye67

Vrees van wel……sterkte.

Oneeye

• Da-Is

Heb bericht gehad van T-Mobile dat ze de code gaan opsturen wacht dus nog even (ongeduldig) af. Het wordt zo langzamerhand een obsessie die W375 aan de praat te krijgen maar doordat het toestel eigenlijk nog nagelnieuw is (1 maand gebruikt) vind ik het nog steeds de moeite waard en als ik dochterlief hier blij mee kan maken struggle ik nog even door. Het toestel heeft leuke gadgets, zeker voor een meisje van 10. Telefoon is overigens niet voor de fun maar voor nood en zo gebruikt zij hem ook keurig (ik betaal tenslotte haar beltegoed ;)) alleen al de camera maakt het allemaal wel heel leuk speelgoed.

Maar nu het vervolg:

De originele werkt niet dit is een losse stekker met een usb kabel echter, een auto-lader op netstroom wel (heb ik zojuist bemerkt in een mobiel-shop want daar begon de telefoon netjes op te laden)? Wie weet hoe dit zou kunnen komen.